S4 wygrało przetarg Géant Polska

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na całoroczne działania reklamowo-marketingowe pod hasłem - 10. urodziny Géant Polska.

sc
sc
Udostępnij artykuł:

Przez cały rok odbędzie się szereg akcji promocyjnych, których punkt kulminacyjny planowany jest na październik. S4 jest odpowiedzialne za strategię, kreację, organizację eventów oraz wszystkich działań pro-sprzedażowych. Do komunikacji ww. działań planuje się wykorzystanie: prasy, radia, nośników outdoorowych, Internetu oraz wszelkiego rodzaju materiałów POS.

Agencja Reklamowa S4 współpracuje z Géant Polska od grudnia 2004. Dotychczas uczestniczyła w realizacji programu lojalnościowego (katalogi lojalnościowe, mailingi do klientów oraz materiały POS), przygotowała komunikację marketingową do programu Géant Podróże oraz zrealizowała akcję promocyjną - 9 urodziny Géant (październik 2005). Obecnie S4 realizuje akcję 2 urodziny karty lojalnościowej Géant.

sc
Autor artykułu:
sc
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"