SALESmanago: wzrost przychodu o 500 proc. i 584 tys. zł zysku

SALESmanago Marketing Automation - należący do agencji Benhauer system zarządzania e-reklamami - zanotował po trzech kwartałach 2013 roku 1,8 mln zł przychodów i 584 tys. zł zysku netto. Przychody ze sprzedaży licencji systemu wzrosły w porównaniu do III kwartału 2012 roku o 500%.

km
km
Udostępnij artykuł:

SALESmanago to system klasy Marketing Automation, który oferuje narzędzia behawioralne do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW oraz dotarcie do klienta ze spersonalizowanymi ofertami w kanałach e-mail marketing, na stronie WWW, w sieciach RTB oraz kanałach sprzedaży bezpośredniej.

75% przychodu generowanego przez Benhauer pochodzi ze sprzedaży licencji na system SALESmanago Marketing Automation. Spółka z siedzibą w Krakowie zatrudnia aktualnie 30 osób. W swoich planach ma utrzymanie trzycyfrowego tempa wzrostu w kolejnym roku.

Wśród klientów i użytkowników SALESmanago są m.in. Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David i Getin Bank. Z systemu korzystają również firmy w Niemczech, Hiszpanii i na Ukrainie. W sumie jest to ponad 500 firm w Polsce i zagranicą.

W 2014 roku spółka planuje intensyfikację działań sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej oraz uruchamianie kolejnych projektów w obszarze Marketing Automation dla poszczególnych rynków wertykalnych. W ciągu dwóch najbliższych lat firma zamierza także wejść na giełdę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej