SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Salon Reserved na Oxford Street miał w ciągu roku 10 mln funtów przychodów

Otwarty we wrześniu 2017 roku przez spółkę LPP salon marki Reserved przy Oxford Street w Londynie miał w ciągu 12 miesięcy 10 mln funtów przychodów. Sprzedano w nim ponad 700 tys. ubrań. Każdego miesiąca klienci sklepu kupowali tam średnio 54 tysiące produktów.

Article

LPP SA otworzyło salon marki Reserved przy Oxford Street w Londynie we wrześniu ub.r. - Chcemy, żeby firma LPP była brandem globalnym. Oxford Street to najbardziej znana ulica handlowa w Londynie, jednej ze światowych stolic mody. Będziemy budować świadomość marki wśród Brytyjczyków oraz wśród turystów z całego świata - mówił przed rokiem Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes spółki LPP.

Londyn jedną z kluczowych lokalizacji, wyniki zgodne z oczekiwaniami

Salon znajduje się obok sklepów takich marek, jak m.in. Zara i H&M. - Chcąc pojawiać się z ofertą szerzej w świecie, najpierw musimy zaistnieć w świadomości zagranicznych klientów, odwiedzających najważniejsze ulice handlowe europejskich miast. Londyn jest dla nas jedną z takich lokalizacji. Wyniki wypracowane w pierwszym roku od otwarcia salonu w stolicy Wielkiej Brytanii są zgodne z naszymi oczekiwaniami. W miejscach takich jak Oxford Street jest ogromna konkurencja i trudno od razu uzyskać spektakularne efekty. Z pewnością chcieliśmy, by marka Reserved została zauważona i to zdecydowanie udało nam się osiągnąć. Zeszłoroczny debiut był przełomowym momentem, który pozwolił nam śmielej patrzeć na kolejne lokalizacje naszych sklepów - komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Spółka podaje, że od otwarcia do końca września br. salon Reserved wypracował ponad 10 mln funtów przychodu. W tym okresie sprzedano w nim ponad 700 tys. sztuk , czyli średnio 54 tys. szt odzieży miesięcznie. Równolegle firma uruchomiła na rynku brytyjskim sklep internetowy swojej flagowej marki.

Duża konkurencja, wymagający rynek

Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved w LPP zwraca uwagę, że na tak wymagającym jak londyński rynku walka o uwagę klienta jest trudna i samo otwarcie sklepu nie wystarczy. Dlatego też spółka prowadzi tam mocne działania marketingowe, jak np. kampania z Kate Moss zaraz przy otwarciu salonu czy działania reklamowe z udziałem Cindy Crawford wiosną br.
Obecnie w londyńskim salonie Reserved sprzedawana jest wspólna kolekcja marki, która powstała we współpracy z magazynem „Vogue”.

Specjalna sylwestrowa kolekcja „Curated by BritishVogue” powstawała w ciągu kilku ostatnich miesięcy – w tym czasie pracowali nad nią redaktorzy „Vogue” wspólnie z projektantami z warszawskiego biura projektowego Reserved. Kolekcja jest dostępna od 6 grudnia br. w  wybranych salonach flagowych marki oraz w sklepie internetowym.

Salon Reserved na Oxford Street w Londynie ma  ponad 3 tys. mkw. powierzchni. Zajmuje jedną kondygnację i działa w tzw. formacie „Open to Public” - cała kolekcja znajduje się na linii wzroku klienta i w zasięgu jego ręki.

Zagraniczna ekspansja

Obecnie marka Reserved jest obecna w 23 krajach na świecie. W ostatnim czasie spółka otworzyła nowy salon we Frankfurcie, a wcześniej w Izraelu.

W przyszłym roku LPP planuje otworzyć sklepy w Bośni i Hercegowinie oraz w Finlandii. Zaplanowano również udostępnienie oferty marki przez internet klientom ze wszystkich krajów członkowskich Unii Europejskiej.

LPP, które jest właścicielem takich marek, jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m2 oraz sklepy on-line w 11 krajach Europy. Tworzy miejsca pracy dla ponad 25 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Salon Reserved na Oxford Street miał w ciągu roku 10 mln funtów przychodów

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
Czyli calkowite przychody o jakies 20M pln mniejsze od samego kosztu wynajmu.
odpowiedź
User
jjm
Czyli calkowite przychody o jakies 20M pln mniejsze od samego kosztu wynajmu.


bez przesady - podali, że za najem zapłacą 675 mln zł przez 25 lat tj 27 mln zł rocznie.
odpowiedź
User
Cycorz
Czyli sukces finansowy! ;-)
odpowiedź