Salt & Pepper dla Banku BISE

Z początkiem kwietnia ruszyła przygotowana przez agencję reklamową Salt & Pepper wiosenna kampania Banku BISE dla małych i średnich przedsiębiorstw.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreacja została zbudowana tak, by utrwalić wizerunek firmy, jako banku o francuskiej proweniencji i tym samym podkreślić, skąd bank wywodzi swe korzenie. Stylistyka kampanii wiosennej utrzymana jest w kolorystyce logotypu Banku BISE, i wykonana została techniką rysunku.

Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz Internet. Spoty wykorzystujące Hasło:„BIS BIS BISE!” emitowane są w TVN 24, oraz w 13 lokalnych rozgłośniach radiowych. Natomiast reklama internetowa zamieszczona zostanie w 20 czołowych portalach o tematyce ekonomicznej. Głosów do kampanii reklamowej banku użyczyli: Elizabeth Duda, znana z programu „Europa da się lubić”, oraz, wcielający się w rolę doradcy Banku BISE, Arkadiusz Jakubik.

Kampania skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw - podstawowych klientów Banku BISE - rozpoczęła się na początku kwietnia i potrwa końca maja. Współpraca pomiędzy Bankiem BISE a agencja reklamową Salt & Pepper ma charakter full service.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu