SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sam wiesz, co dobre” - kobiece wybory w reklamie Prince Polo (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa wafelków Prince Polo (z portfolio Mondelez Polska) prowadzona pod hasłem „Sam wiesz, co dobre”. Akcję przygotowały i realizują firmy VML Poland, Better Film, Rio de Post, Carat i RC2.

Article

Bohaterkami nowego spotu Prince Polo jest dwójka kobiet, które obserwując przechodzących mężczyzn, zastanawiają się, czy nadają się oni raczej do związku na życie czy do zabawy. Ostatecznie okazuje się, że najlepszy nie jest żaden z tych wariantów (sugerowanych też przez inne osoby), tylko spotkanie przy kawie.

- W nowej kampanii Prince Polo, zgodnie z hasłem „Sam wiesz, co dobre” chcemy namawiać Polaków do bycia sobą i decydowania zgodnie z głosem serca. Jesteśmy przekonani, że takie wybory są najlepsze - opisuje Kamila Moniuszko, brand manager marki Prince Polo.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampanie Prince Polo w poprzednich latach pokazywały „to coś” charakteryzujące różne osoby. W ub.r. bohaterem reklam był Islandczyk odkrywający takie cechy u Polaków (zobacz szczegóły).

Nowa kampania jest prowadzona od połowy czerwca w telewizji (Polsat i TVN), internecie (m.in. strony z sieci reklamowej IMDnet) oraz sklepach.

Kreacją reklam zajęła się agencja VML Poland, produkcją spotów - studio Better Film, a postprodukcją - Rio de Post. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat, a za działania PR - agencja RC2.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sam wiesz, co dobre” - kobiece wybory w reklamie Prince Polo (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl