SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną

Reality show "Mamy mamy", którego emisję w minioną sobotęzakończyła TVP 1, miał mniej widzów niż emitowane w tym samymczasie programy TVN-u i Dwójki, ale wygrał z propozycjami Polsatu.Stacja nie planuje kontynuacji formatu wiosną przyszłego roku.

Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, średnia oglądalność programu "Mamy mamy"emitowanego w TVP 1 w soboty o 18.05 wyniosła 2,08 mln widzów przyudziale w rynku na poziomie 17,42 proc. w grupie 4+ i 18,51 proc. w16-49. Oznacza to, że Jedynka w tym paśmie miała gorsze wyniki niżw analogicznym okresie ub. r., gdy oglądało ją 2,36 mln osób, a jejudział wynosił odpowiednio 19,30 proc. i 18,92 proc.

W czasie nadawania programu TVP 1 zajmowała trzecie miejsce wrynku telewizyjnym. Lepiej od Jedynki radziły sobie: TVN, któraemitując "Milionerów", z 2,84 mln widzów była liderem pasma iDwójka, która w tym czasie pokazywała programy regionalne i"Panoramę" - pozycje te gromadziły 2,22 mln osób. Słabiej odJedynki wypadał natomiast Polsat (gł. "Agentki" i "Wydarzenia";1,06 mln).

Dane telemetryczne pokazują, że reality show oglądały główniekobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi iśrednich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Wpływy z reklam emitowanych przy programie "Mamy mamy" wyniosływ sumie 3 mln zł (dane cennikowe netto bez rabatów).

Jedynka nie planuje emisji drugiej edycji show wiosną 2009 roku.- Cykl 13 odcinków, który zakończyliśmy w ostatnią sobotę, 13grudnia, spełnił swoje zadanie. Chcieliśmy w telewizji publicznejporuszyć problem samotnych matek, tej najdynamiczniej rosnącejgrupy rodzin, i dać im prawo szukania szczęścia poza macierzyństwem- informuje Zespół Rzecznika Prasowego TVP. W paśmie emisjiprogramu "Mamy mamy" wiosną Jedynka chce zaproponować widzom nowyformat rozrywkowy.

Oglądalność reality show "Mamy mamy" odcinek poodcinku


Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
13-12-20082 312 31717,33%18,72%
06-12-20082 152 93116,43%16,79%
29-11-20082 333 82418,04%20,39%
22-11-20082 008 84315,54%16,09%
15-11-20082 274 90818,19%18,61%
08-11-20082 369 96619,19%20,21%
25-10-20081 843 39116,49%18,28%
18-10-20081 734 77116,59%16,01%
11-10-20081 701 98417,62%19,58%
04-10-20082 046 24818,96%20,50%
średnia2 078 88717,42%18,51%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVN2 838 38623,79%
TVP 22 222 10318,62%
TVP 1 - Mamymamy2 078 88717,42%
Polsat1 557 27713,05%

Profil widowni "Mamy mamy"



AFFADH%
PłećMężczyźni8641,25%

Kobiety11358,75%
Wiek4- 9794,89%

10- 15846,37%

16 - 19623,83%

20 - 24524,63%

25 - 29544,63%

30 - 341169,09%

35 - 39926,18%

40 - 44956,23%

45 - 49947,23%

50 - 541109,06%

55 - 591188,50%

60+16029,37%
Wlk.miastaWieś12648,28%

< 50 tys.8720,66%

50-100 tys.1019,05%

100-200 tys.745,92%

> 200 tys.7716,09%
ZawódTop management504,12%

Pracownicy szczebla średniego8210,99%

Pracownicy fizyczni i rolnicy9919,37%

Emeryci15139,15%

Inne8026,38%
WykształceniePodstawowe12655,71%

Średnie8325,05%

Wyższe677,97%

Inne8211,27%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samotne mamy nie powrócą do Jedynki wiosną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl