SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung otworzył w centrum Warszawy Galaxy Playground

Firma Samsung Electronics otworzyła w centrum Warszawy, przy ul. Chmielnej 18 Galaxy Playground. Można tam bawić się światłem i grawitacją, uczestniczyć w kameralnych koncertach, seansach filmowych czy spotkać się z artystami.

Samsung otworzył w kamienicy przy ul. Chmielnej 18 w Warszawie Galaxy Playground. Miejsce można odwiedzać bezpłatnie, bez konieczności wcześniejszych rezerwacji do 29 kwietnia br.

Jak podaje firma, Galaxy Playground to "wyjątkowa, immersyjna przestrzeń" pozwalająca doświadczyć możliwości, jakie oferuje marka.

Odbywać się tam będą zabawy ze światłem i grawitacją. kameralne koncerty, seanse filmowe oraz spotkania z ulubionymi artystami.

Samsung przygotował tu 8 różnorodnych stref stworzonych z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie swobodę ekspresji, nowoczesny design i unikatowe formy rozrywki. To również miejsce dla tych, którzy lubią wyrażać siebie poprzez zdjęcia i materiały wideo udostępniane w mediach społecznościowych.

- Naszym założeniem było stworzenie miejsca, gdzie możemy zaprosić wszystkich do świata Galaxy. Tu naprawdę dzieje się magia i otwierają się niedostępne na co dzień przestrzenie. Dzięki Galaxy Playground, świat Galaxy jest teraz dostępny dla wszystkich – mówi Magda Sielachowicz – Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics.

Wśród atrakcji dla odwiedzających są m.in. tunel bez końca, neony, zabawa z grawitacją – kilkanaście specjalnie zaprojektowanych przestrzeni, które mają być źródłem inspiracji i tłem do niezwykłych ujęć. Przewidziano koncerty, pokazy filmowe i warsztaty fotograficzne: m.in. spotkania z Sarą James, warsztaty filmowe i fotograficzne z Krzysztofem Gonciarzem, Viktorem Borsukiem i Hashtagalkiem. Odbędą się też spotkania z Kingą Sawczuk, Kubą Norkiem, Kamilem Instabaks.

Liczba biletów na kameralne zamknięte eventy jest ograniczona. Aby wziąć udział w wybranym wydarzeniu, odwiedzający muszą zarejestrować się za pośrednictwem strony: https://www.samsung.com/pl/campaign/galaxy-playground/

Wstęp do Galaxy Playground jest całkowicie bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji (z wyjątkiem wydarzeń zamkniętych). 

Samsung przy Galaxy Playground współpracuje m.in. z takimi markami, jak Netflix, Red Bull, Meta, Lensthat, Biletomat, Newonce.

Za koncepcję kreatywną i komunikację Galaxy Playground odpowiada agencja VMLY&R, za produkcję agencja 10team.

Dołącz do dyskusji: Samsung otworzył w centrum Warszawy Galaxy Playground

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl