SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple

W nowej reklamie Samsung podśmiewa się z jakości aparatu w smartfonie iPhone 12 Pro Max, który zestawiony został z Galaxy S21 Ultra. 

Article

W dwóch 15-sekundowych spotach reklamowych pokazano różnicę w jakości aparatów w modelach Samsung Galaxy S21 Ultra i iPhone 12 Pro Max. Smartfon Samsunga wypada nieporównywalnie lepiej niż urządzenie Apple w ujęciach księżyca na zbliżeniu oraz jakości fotografii kanapki z serem.

Reklamy okraszono hasłem  "Your phone upgrade shouldn’t be a downgrade". Można to przetłumaczyć jako „Wymiana smartfona na lepszy nie powinna oznaczać obniżenia jego jakości”.


Samsung wbija Apple szpilki w reklamach

To nie pierwszy raz, kiedy azjatycki gigant technologiczny publicznie wbija szpilę największemu konkurentowi z USA. Na przykład w 2018 roku  Samsung zrealizował spot, którego bohaterką była właścicielka iPhone'a, mająca w podróży same problemy ze swoim urządzeniem. Ze względu na jego spowolnione działanie nie może np. obejrzeć filmu w samolocie. Samsung w tym spocie nawiązał też do afery z końcówki 2017 roku, kiedy to Apple w tajemnicy przed użytkownikami obniżał wydajność starszych modeli iPhone’ów by chronić działające w nich baterie.

 

Rok wcześniej w reklamie Samsunga pokazano młodego fana iPhone’a, który w kolejnych latach cierpliwie czeka na nową odsłonę flagowca koncernu Apple. W następnych scenach raz za razem okazuje się, że bohater reklamy odkrywa kolejne wady i niedociągnięcia flagowca Apple, których nie mają telefony Samsunga wykorzystywane przez innych użytkowników.

Kreacje reklamowe Samsunga w USA przygotowuje agencja Wieden + Kennedy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samsung w nowej reklamie "szczypie" Apple

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Biqu
Nie czaje tego, że Samsung tyle inwestuje żeby przeciągnąć użytkowników Apple. Przecież tu nie chodzi o aparat. Tu głównie chodzi o iOS kontra Android. Szczerze widzę to tak, że jest iOS i reszta urządzeń z Androidem bez znaczenia jakie logo, kraj pochodzenia czy aparat. Według mnie kluczem do sukcesu byłoby stworzenie przez Samsunga dedykowanego systemu porównywalnego z iOS właśnie. Dałoby to Samsungowi prestiż, którego brakuje każdemu urządzeniu z Androidem.
4 0
odpowiedź
User
Samsungowiec
Super tyle że Samsung sam pokazuje że iPhone robi lepsze zdjęcie ...
Porównajcie sobie ilość szczegółów na kanapce....
Owszem kolory ładniejsze ma Samsung ale technicznie iPhone ma lepsze...
1 0
odpowiedź