Samsung Mobile Live - poznaj dotykowe smartfony i tablety

Ruszyła kolejna edycja projektu Samsung Mobile Live, w ramach którego największe polskie miasta odwiedzi interaktywna ekspozycja, pozwalająca bezpośrednio zapoznać się z najnowszymi urządzeniami dotykowymi firmy Samsung - smartfonami i tabletami. Akcji towarzyszy promocja "Złap kontakt z nagrodami".

km
km
Udostępnij artykuł:

Samsung Mobile Live to projekt pozwalający klientom poznać na czym polega dotykowa obsługa urządzeń telekomunikacyjnych. Podczas spotkań na specjalnie przygotowanych, interaktywnych stoiskach będą mieli okazję zarówno wypróbować urządzenia, jak i poradzić się ekspertów firmy Samsung.

Podczas tegorocznej edycji mobilnych warsztatów zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia firmy Samsung, pracujące pod kontrolą systemów operacyjnych Google Android oraz Samsung bada, a także popularne modele, m.in. Samsung Galaxy S II, Samsung Galaxy Tab 10.1, Samsung Wave II i Samsung Corby II.

Wizytom Samsung Mobile Live w poszczególnych miastach towarzyszy promocja "Złap kontakt z nagrodami", w ramach której goście, którzy odwiedzą stoisko i zdecydują się na zakup wybranych urządzeń, mają szansę otrzymać nagrody.

Szczegółowy harmonogram Samsung Mobile Live oraz regulamin akcji są dostępne na tej stronie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji