Samsung reklamuje Galaxy Note 3 i Galaxy Gear na cyfrowych wyświetlaczach (wideo)

Firma Samsung Electronics wykorzystuje cyfrowe wyświetlacze umieszczone w rozpoznawalnych miejscach Nowego Jorku, Londynu, Amsterdamu, Mediolanu i Singapuru do prezentowania serii krótkich filmów promujących najnowsze urządzenia mobilne z rodziny Galaxy, w których artyści wykonują swoje dzieła z papieru.

km
km
Udostępnij artykuł:

W każdej z lokalizacji wyświetlany jest inny film przedstawiający rozkładaną książeczkę inspirowaną lokalnym kolorytem danego miasta. Spoty obrazują możliwości phabletu Galaxy Note 3 i zegarka Galaxy Gear, a wśród demonstrowanych funkcji znajdują się m.in. Air Command, Action Memo i S Finder.

Filmy zostały nakręcone przez 5 artystów tworzących swoje prace w papierze: Benję Harneya, Davida A. Cartera, Marion Bataille, Maeve Clancy i Ji Won Shin.

Spoty będą pokazywane do końca br. na wyświetlaczach ulicznych w Nowym Jorku, Londynie, Amsterdamie, Mediolanie i Singapurze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana