SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung spełnia marzenie Tadeusza Kuziora o niezrealizowanym locie w kosmos w nowej kampanii Galaxy S8

W najnowszej odsłonie kampanii #DoWhatYouCant, promującej smartfon Galaxy S8 i gogle Gear VR, firma Samsung spełnia odwieczne marzenie ludzkości o locie w kosmos. Wszystko za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight i historii generała Tadeusza Kuziory. Akcję przygotowały i realizują VML Poland,  MELT, Papaya Films, Starcom i Dfusion Communication.

Projekt powstał po to, by uświetnić 39 rocznicę misji kosmicznej Sojuz 30 i udowodnić, że warto podążać za własnymi marzeniami.

27 czerwca 1978 roku, o godzinie 17:27 czasu polskiego, rakieta Sojuz 30 wystartowała z kosmodromu Bajkonur w Kazachstanie, wynosząc na orbitę dwóch astronautów. 39 lat później, z inicjatywy firmy Samsung, każdy chętny będzie mógł ruszyć śladami tej misji. Bez konieczności odbywania specjalnych treningów, bez potrzeby zakładania ciężkiego, nieporęcznego skafandra i bez rygorystycznej diety – za to z pozycji ulubionego i wygodnego fotela – będzie można wcielić się w rolę pilota Sojuz 30. Wszystko to za sprawą aplikacji VR The Missed Spaceflight (Przegapiony Lot), dzięki której będzie można przeżyć start rakiety i spacer w przestrzeni kosmicznej, a także podziwiać wschód słońca nad Ziemią.

– Przegapiony Lot w pełni wyraża idee zamknięte w haśle #DoWhatYouCant, które towarzyszy kampanii naszego flagowego produktu - smartfonu Samsung Galaxy S8. Tworząc ten projekt chcieliśmy udowodnić, że nie ma rzeczy niemożliwych, a sukces zależy tylko od naszego uporu i wytrwałości. Mam nadzieję, że Przegapiony Lot, który spełnia sen wielu o locie w kosmos, stanie się bodźcem do podążania za nawet najbardziej nieprawdopodobnymi marzeniami – przekonuje Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

Kampania składa się z dwóch elementów: aplikacji VR The Missed Spaceflight oraz filmu dokumentalnego, poświęconego generałowi Tadeuszowi Kuziorze, czyli najmłodszemu spośród czterech polskich pilotów, wytypowanych do misji Sojuz 30, który ostatecznie nie wziął w niej udziału. Materiał pokazuje inną, bardziej osobistą stronę przygotowań do lotu. Opowiada wzruszającą historię polskiego pilota, któremu - po blisko 40 latach - udało się zrealizować swoje wielkie marzenie o doświadczeniu lotu w przestrzeń kosmiczną dzięki smartfonowi Galaxy S8 i Gear VR.

Film reklamowy emitowany jest w wybranych telewizjach jako audycja sponsorowana, m.in. w TVN tuż przed wieczornym wydaniem „Faktów”.

Pomysłodawcą projektu jest agencja VML, która odpowiada również za jego komunikację w mediach społecznościowych. Aplikację VR przygotowała firma MELT, a dokument – dom produkcyjny Papaya Films. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Dfusion Communication.

Dołącz do dyskusji: Samsung spełnia marzenie Tadeusza Kuziora o niezrealizowanym locie w kosmos w nowej kampanii Galaxy S8

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kosmos
Nieziemskie
odpowiedź
User
aga
mega zajebista reklama! pierwszy raz w zyciu obejrzalam i prawie sie poplakalam. Samsung sie grubo postaral o mega przekaz.
odpowiedź