San Markos i Publicity z akcją na 100-lecie urodzin ks. Twardowskiego

Agencje San Markos i Publicity rozpoczynają współpracę ze Społecznym Komitetem Obchodów 100. rocznicy urodzin ks. Jana Twardowskiego przy realizacji działań pod hasłem „Słowo zabiera głos”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Projekt „Słowo zabiera głos” to cykl wydarzeń artystycznych, edukacyjnych i popularnonaukowych związanych z jubileuszem 100-lecia urodzin ks. Twardowskiego, realizowanych w różnych częściach Polski i za granicą. Ruszają one 1 czerwca, w dokładną rocznicę urodzin duchownego.

W ramach współpracy San Markos odpowiada za kreację w ramach całego projektu „Słowo zabiera głos” oraz przygotowanie kampanii społecznej pod tą samą nazwą. Agencja przygotowała identyfikację graficzną, materiały graficzne do poszczególnych wydarzeń, jest także autorem samej nazwy akcji. Z kolei agencja Publicity odpowiada za działania public relations związane z projektem.

Działania będą prowadzone do końca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"