San Markos obsłuży sieć sklepów outletowych Factory

Agencja reklamowa San Markos wygrała przetarg na opracowaniekoncepcji i realizację wszystkich projektów reklamowych imarketingowych sieci centrów outletowych Factory w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa obejmuje całościową obsługę reklamową i marketingową. W jejramach oprócz prowadzenia wszystkich promocji sezonowych markiFactory, San Markos obsługiwać będzie również kolejne otwarcianowych centrów. Do zakresu obowiązków San Markos należy głównieopracowywanie narzędzi komunikacji mediowej oraz pomysłówkreatywnych - zarówno ATL (głównie adaptacja kreacji hiszpańskiej)oraz BTL i POS. Przewidziane są także działania w zakresiemarketingu bezpośredniego, organizacja eventów oraz badaniarynkowe.

Aktualnie San Markos zarządza kampanią dwóch istniejących jużcentrów outlet: w Warszawie i we Wrocławiu. Kampania "Rozprzedaż",w której wykorzystano outdoor, radio i prasę, zakończona zostaniepod koniec sierpnia.

Planowaniem mediów zajęła się firma Mediaon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady