Będzie ósma edycja "Sanatorium miłości”. TVP szuka uczestników

Telewizja Polska zrealizuje ósmą edycję „Sanatorium miłości”. Poszukiwania uczestników już trwają, ruszył casting do programu. Obecnie na antenie Jedynki emitowana jest siódma odsłona produkcji z udziałem seniorów.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Będzie ósma edycja "Sanatorium miłości”. TVP szuka uczestników
Marta Manowska , fot. TVP

Informacja o castingu do ósmej serii "Sanatorium miłości” pojawiła się na stronie TVP tuż po starcie emisji siódmego sezonu. Poza zachętą do udziału w programie znajdziemy tak także formularz zgłoszeniowy i regulamin audycji. Nabór uczestników ósmej serii potrwa do 22 sierpnia. Podobnie jak przy poprzednich seriach, TVP zakłada realizację co najmniej 10 odcinków. 

W ubiegłym roku pod koniec sierpnia TVP ruszała już z nagraniami do siódmej edycji programu. Początkowo jednak emisja bieżącej, siódmej serii była jednak planowana na styczeń. Ostatecznie, w związku z premierą nowego reality “Żona dla Polaka”, “Sanatorium miłości” weszło dopiero do wiosennej ramówki.

Siódma seria programu z udziałem seniorów wystartowała na antenie Jedynki 2 marca. “Sanatorium miłości” jest emitowane w niedziele o godz. 21.20. Autorami programu są Iwona Karpiuk i Piotr Poraj-Poleski, a program prowadzi Marta Manowska związana z takimi programami jak “Rolnik szuka żony" czy “The Voice Senior”.  

Wyświetl ten post na Instagramie           Post udostępniony przez Sanatorium miłości TVP (@sanatorium_milosci_tvp)

Program “Sanatorium miłości” jest obecny na antenie TVP1 od 2019 roku. Według danych Nielsena, szósta edycja miała średnią widownię na poziomie 1,61 mln widzów. Przełożyło się to na 13,6 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,61 proc. w grupie 16-59. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu