SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany debiut „Sanatorium miłości”. Program miał 3,56 mln widzów

Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek nowego programu „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,56 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Uczestnicy „Sanatorium miłości”; fot. TVP Article

W niedzielę, 20 stycznia br. o godz. 21.15 telewizyjna Jedynka pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Sanatorium miłości”. Średnia widownia tej emisji wyniosła 3,56 mln osób. Przełożyło się to na 22,46 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 5,25 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,24 mln, a w 16-59 - 2,30 mln).

Godzinę po zakończeniu programu prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski na Twitterze poinformował, że pierwszy odcinek „Sanatorium miłości” śledziło 4 mln osób, a w peaku było to 4,26 mln. Powołał się na dane MOR, które uznawane są tylko przez Telewizję Polską.

Grupą docelową widowni „Sanatorium miłości” są przede wszystkim osoby starsze. - Naszą lojalną widownią jest m.in pokolenie 55+, dla którego jest adresowany nasz program. Sądzę, że z ciekawości „Sanatorium miłości” będą śledzić również młodsi widzowie - kilka dni temu mówił nam prezes Telewizji Polskiej.

Prowadzony przez Martę Manowską program „Sanatorium miłości” pokazuje relacje towarzyskie osób w wieku 60 i więcej lat, którzy przez trzy tygodnie mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu, leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego. Audycja jest połączeniem reality-show z elementami dokumentu.

Kolejne odcinki „Sanatorium miłości” Jedynka będzie pokazywać w niedziele o godz. 21.15.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udany debiut „Sanatorium miłości”. Program miał 3,56 mln widzów

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
to niestety jest straszne,tak jak były prowadzący Jaka to melodia niejaki Robert J.......
14 25
odpowiedź
User
Ggg
Bardzo pozytywny program. W dobie Warsaw Shore, Ślubu od Pierwszego Wejrzenia itp. fajnie jest zobaczyć coś bez scenarousza od A do Z, bije z tych ludzi taka prawda :)
30 15
odpowiedź
User
Pdk
A podobno nikt nie ogląda TVP... 😂
32 11
odpowiedź
User
Widz
Program pokazuje też jak ludzie starsi są samotni, ale nie tylko ich to dotyczy. Młodzi ludzie wgapieni tylko w swoje telefony też są coraz bardziej samotniejsi.
26 11
odpowiedź
User
Seba
TVP nie ogląda młode pokolenie a te które
a) ma czas by przed tv siedziec
b) nie me netflixow czy innych platform
c) ciężko w taki program polityke wplatać
Ps. Puscili by powtorke Rancza to by bylo i 6 mln
20 10
odpowiedź