Sandra Hajduk redaktorką prowadzącą serwisu Kobieta.pl

Sandra Hajduk od sierpnia jest redaktorką prowadzącą serwisu Kobieta.pl (Burda Media Polska). Na stanowisku zastąpiła Aleksandrę Nagel-Ogórek.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Jak informowaliśmy w ubiegłym tygodniu, Burda Media Polska rezygnuje z wydawania dwutygodnika „Gala” i serwisu Gala.pl (wydawane na licencji niemieckiego wydawnictwa Gruner und Jahr). Ostatni numer tytułu ukaże się 23 sierpnia.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-magazynu-gala-ostatni-numer,7170146440173697a ##

Redaktorką prowadzącą Gala.pl od początku 2020 roku była Sandra Hajduk. Od sierpnia br. została prowadzącą serwisu Kobieta.pl - funkcjonującej od ponad 10 lat marki należącej do Burdy. Zastąpiła Aleksandrę Nagel-Ogórek, która jest wydawczynią treści premium.

"Propozycja objęcia roli redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl to dla mnie wyróżnienie i wyzwanie jednocześnie. Przez ponad 8 lat kariery zawodowej skupiałam się głównie na tematyce show-biznesowej, ale nieobce są mi styl życia, tematyka społeczna i bliska kobietom i obszarom ich zaangażowania, czy aktywności. Poprowadzenie jednego z czołowych polskich serwisów dedykowanych tematyce lifestyle pod tak mocnym i zobowiązującym adresem traktuję jako ekscytujące doświadczenie" – mówi cytowana w komunikacie Hajduk.

W tym roku Kobieta.pl przeszła redesign i zmianę strategii w obszarze treści, skupia się obecnie na rodzinnych, osobistych i społecznych kwestiach w życiu Polek. W serwisie są też treści o tematyce rozrywkowej, poradnikowej i edukacyjnej w narracji serwisu premium.

Hajduk prowadzi cykl „Showbiz” w programie „Dzień dobry TVN”. Wcześniej przez cztery lata była dziennikarką Pudelek.pl (Grupa WP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej