SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sanocki, Michnik i Sokołowski: z Compress do własnej agencji Attention Marketing

Adam Sanocki, Dawid Michnik i Maciej Sokołowski, do niedawna związani ze spółką ComPress założyli własną agencję Attention Marketing. Jest pozycjonowana jako firma doradcza wspierająca klientów w działaniach marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych.

Od lewej: Adam Sanocki, Dawid Michnik i Maciej Sokołowski Article

Według założycieli model działalności agencji to połączenie consultingu z silnym działem badawczym i fundacją.

- Attention Marketing to sztuka zarządzania uwagą. Pełnimy u naszych klientów rolę facylitatorów i managerów złożonych projektów na styku biznesu i komunikacji - tłumaczy Adam Sanocki, partner zarządzający w agencji. - Uczestniczymy w tworzeniu strategii  rozwoju przedsiębiorstwa i zarządzamy relacjami klienta z otoczeniem. Na co dzień biegle poruszamy się między światem biznesu, instytucjami rządowymi i organizacjami pozarządowymi. Właśnie ta trójsektorowość, w połączeniu kompetencjami komunikacyjnymi i znajomością świata mediów, stanowi jeden z naszych najważniejszych wyróżników - dodaje Sanocki.

W ramach Attention Marketing funkcjonują trzy marki. Attention Marketing Consulting specjalizuje się w doradztwie biznesowym i komunikacyjnym oraz poprawianiu kluczowych wskaźników związanych z wizerunkiem i sprzedażą swoich klientów. Attention Marketing Research, ma dostarczać content w postaci badań, raportów i analiz rynkowych wykorzystywanych do działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Liderem zespołu badawczego PMR Consulting&Research oraz AM Research jest Marcin Rzepka (partner PMR Consulting&Research).

Fundacja Attention Marketing Institute promuje „dobrą stronę marketingu” i etyczne działania biznesu, którego celem jest rozwiązywanie ludzkich problemów, a nie generowanie sztucznych potrzeb. Celem Fundacji jest także cykliczne przygotowywanie rekomendacji dla firm, instytucji i organizacji pozarządowych w oparciu o aktualne trendy w marketingu, komunikacji i sprzedaży.

Attention Marketing już współpracuje z kilkoma firmami, wśród których są Adecco Poland, AdValue, BZ WBK Leasing, BMG Adwokaci, Comp, Creotech Instrument, Modis Polska, Spring Professional oraz Polskie Stowarzyszenie Wykonawców Nawierzchni Asfaltowych. Prowadzi także działania projektowe oraz szkolenia dla firm i organizacji pozarządowych. W związku ze swoim rozwojem spółka prowadzi obecnie rekrutację na kilka stanowisk managerskich i asystenckich.

Zespół Attention Marketing Consulting buduje strategie komunikacyjne bazujące na narracji pozytywnej i umiejętnie łączy swoją wiedzę z zakresu zarządzania, R&D, sprzedaży, marketingu, PR i IT, z praktyką prowadzenia projektów strategicznych. - Takie holistyczne podejście do rozwiązywania problemów i zaspokajania potrzeb Zleceniodawców czyni z konsultantów Attention Marketing godnych zaufania partnerów dla managerów odpowiedzialnych za najważniejsze procesy i projekty w swoich firmach - mówi Dawid Michnik, partner zarządzający w firmie.

Konsultanci Attention Marketing wspólnie z badaczami z PMR projektują i współtworzą dedykowane produkty łącze korzyści płynące z realizacji badań w ramach działań komunikacyjnych i sprzedażowych. Beneficjentem badań realizowanych przez Attention Marketing Research są zarządy firm oraz wszystkie strategiczne działy w firmie w tym R&D, sprzedaż, marketing i PR.

Attention Marketing będzie zabiegać o nowe projekty i szukać klientów, którzy uzupełnią jej dotychczasowe portfolio.

- Chcemy wskazywać wybranym firmom i branżom możliwe działania, które mogą przełożyć się na poprawę wizerunku, wyników sprzedaży i rozpoznawalności na rynku. Z drugiej strony jesteśmy otwarci na przetargi i oczekujemy ciekawych zaproszeń w tym zakresie.  Warto też zaznaczyć, że od lat działamy na rynku jako doradcy więc szereg projektów realizujemy poprzez rekomendacje, czy długoletnie relacje z klientami z różnorodnych branż, a także z sektora publicznego i pozarządowego. Jesteśmy przekonani o tym, że nasze kompetencje, w zestawieniu z unikatowym na rynku modelem biznesowym, zostaną docenione przez potencjalnych klientów. Szczególnie tych, którym zależy na pozyskaniu godnego zaufania partnera, który zadba i ich biznes, jak o swój własny.  Zwracamy się także do tych firm którym zależy na zmianie modelu współpracy ze swoim obecnym dostawcą oraz na poprawie jakości contentu i jego wpływu na działania wizerunkowe i sprzedażowe - wylicza Adam Sanocki.

Obecnie zespół Attention Marketing składa się z trzech partnerów oraz kilkunastu współpracowników.

Adam Sanocki z agencją ComPress związany był 10 lat. Pełnił tam kolejno funkcje: account managera, account directora i client service directora. Wcześniej pracował m.in. jako analityk w K2 Consulting, był związany z Bauer Media i Radiem Wawa. Dawid Michnik w ComPress pracował przez dwa lata, najpierw jako junior account manager, a ostatnio jako account manager. Wcześniej był m.in. konsultantem w K2 Consulting. Maciej Sokołowski z agencji ComPress odszedł po 6 latach pracy na stanowisku senior account managera. Wcześniej zajmował się PR w agencji Leo Burnett Warszawa, pracował też w Multi Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sanocki, Michnik i Sokołowski: z Compress do własnej agencji Attention Marketing

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Przyjaciel
Widac, ze klienci z compress przejeci... A jakis klient nie zwiazany z compress jest? Etyka.
25 28
odpowiedź
User
etyka inaczej
oooo....a klienci to aby nie z Compressu przejęci? O jakiej zatem etyce mówią panowie Sanocki, Michnik i Sokołowski?
24 28
odpowiedź
User
Lilia
Gratulacje - super model biznesowy! Powodzenia
24 18
odpowiedź
User
Klient
Klienci wybierają profesjonalizm. A nowy zarząd Compress nie ma pojęcia o PR. Wybór prosty - wygrywają kompetencje i doświadczenie i znajomość potrzeb klienta.
30 20
odpowiedź
User
Z branży
Bardzo ciekawe podejście do biznesu. Zmiany są nieodzowne, od 2-3 lat nasza branża się nad zastanawia. Pierwsze jaskółki już widać
25 19
odpowiedź