SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Żyj jak chcesz” w kampanii Santander Bank Polska (wideo)

Santander Bank Polska rozpoczyna wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje się jako „bank jaki chcesz”. Za jego obsługę marketingową odpowiadają Red8 Advertising, Propeller i SMG Polska.

Łukasz Nowcki w spocie Santander Bank PolskaŁukasz Nowcki w spocie Santander Bank Polska

Reklamy z kampanii ilustrują slogan „Żyj jak chcesz”. Ich bohaterami jest para, która w różnych etapach życia ma konkretne plany co do mieszkania, organizacji wesela, podróży i prezentów dla dzieci. W praktyce wszystkie są mocno zmieniane.

W tych sytuacjach bohaterom towarzyszą usługi Santander Bank Polska, m.in. różnego rodzaju płatności bezgotówkowe. Łukasz Nowicki podkreśla, że bank dopasowuje się do zmiennych potrzeb klientów.

 

To pierwsza od roku wizerunkowa kampania reklamowa Santander Bank Polska. Jesienią ub.r. bank promował zmianę nazwy z BZ WBK, zachował przy tym swoje hasło główne „Bank jaki chcesz”. Natomiast wiosną br. reklamował Konto Jakie Chcę.

Działania reklamujące bank obejmują m.in. telewizję oraz internet. Zostały przygotowane i są realizowane we współpracy z agencją reklamową Red8 Advertising, domem produkcyjnym Propeller i domem mediowym Starcom.

W połowie sierpnia br. w efekcie przetargu do Red8 Advertising, która już wcześniej zajmowała się kreacją reklam Santander Bank Polska, dołączyła agencja FCB Bridge2Fun.

W pierwszej połowie br. wydatki grupy kapitałowej Santander Bank Polska na marketing i reprezentację wyniosły 77,84 mln zł, co wobec 68,51 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 13,6 proc. Bank w sprawozdaniu uzasadnił, że to wynik „działań wizerunkowych i marketingowych, w tym realizacji dwóch kampanii reklamowych (pakietu wielowalutowego i usług mobilnych dla właścicieli Konta Jakie Chcę”.

Dołącz do dyskusji: „Żyj jak chcesz” w kampanii Santander Bank Polska (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl