SAR i Multi Communications na Media Trendy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało agencję MultiCommunications na partnera PR najbliższego konkursu Media Trendy.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części. KonkursInnowacji w Planowaniu Mediów to część, w której nagradzane sąnajciekawsze i najbardziej nowatorskie media-plany oraz kreatywnesposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Konkurs Innowacji w MassMediach ma na celu wyróżnienie powstałych z inicjatywy mediówprzedsięwzięć o charakterze marketingowym. Jury oceniać będziezgłoszone projekty w kategoriach: autopromocja i promocja medium,niekonwencjonalne wykorzystanie medium, innowacyjna zmiana,marketing społeczny, debiut roku. Przyznana zostanie równieżnagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursuMedia Trendy: Człowiek Roku, Medium Roku i Wydarzenie Roku.

Agencja Multi Communications jako partner PR konkursu zajmujesię kontaktami z mediami, tworzeniem i dystrybucją informacjiprasowych, obsługą PR Gali Finałowej konkursu, obsługą PRkonferencji "Media, Reklama, Pieniądze. Media Trendy 2008"towarzyszącej konkursowi.

Udział w konkursie mogą wziąć przedstawiciele mediów,reklamodawcy (firmy i instytucje), agencje reklamowe oraz domymediowe, które wykonały działanie zgodne z kategoriami konkursu.Każdy ze zgłoszonych projektów musi zawierać przykład zastosowaniaprzynajmniej jednego z następujących mediów: prasa, radio,telewizja, internet, outdoor, kino, telefonia komórkowa lubzupełnie nowego medium.

Partnerami Media Trendy 2008 są Harvard Business Review, Press,PricewaterhouseCoopers - audytor konkursu.

Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 lutego 2008 roku.Gala wręczenia nagród Media Trendy 2008 odbędzie się 10 marca 2008roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK