SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SAR i Multi Communications na Media Trendy

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych wybrało agencję MultiCommunications na partnera PR najbliższego konkursu Media Trendy.

SAR i Multi Communications na Media Trendy

Konkurs Media Trendy składa się z dwóch części. KonkursInnowacji w Planowaniu Mediów to część, w której nagradzane sąnajciekawsze i najbardziej nowatorskie media-plany oraz kreatywnesposoby wykorzystania mediów w kampaniach. Konkurs Innowacji w MassMediach ma na celu wyróżnienie powstałych z inicjatywy mediówprzedsięwzięć o charakterze marketingowym. Jury oceniać będziezgłoszone projekty w kategoriach: autopromocja i promocja medium,niekonwencjonalne wykorzystanie medium, innowacyjna zmiana,marketing społeczny, debiut roku. Przyznana zostanie równieżnagroda Grand Prix Media Trendy oraz nagrody specjalne konkursuMedia Trendy: Człowiek Roku, Medium Roku i Wydarzenie Roku.

Agencja Multi Communications jako partner PR konkursu zajmujesię kontaktami z mediami, tworzeniem i dystrybucją informacjiprasowych, obsługą PR Gali Finałowej konkursu, obsługą PRkonferencji "Media, Reklama, Pieniądze. Media Trendy 2008"towarzyszącej konkursowi.

Udział w konkursie mogą wziąć przedstawiciele mediów,reklamodawcy (firmy i instytucje), agencje reklamowe oraz domymediowe, które wykonały działanie zgodne z kategoriami konkursu.Każdy ze zgłoszonych projektów musi zawierać przykład zastosowaniaprzynajmniej jednego z następujących mediów: prasa, radio,telewizja, internet, outdoor, kino, telefonia komórkowa lubzupełnie nowego medium.

Partnerami Media Trendy 2008 są Harvard Business Review, Press,PricewaterhouseCoopers - audytor konkursu.

Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 8 lutego 2008 roku.Gala wręczenia nagród Media Trendy 2008 odbędzie się 10 marca 2008roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SAR i Multi Communications na Media Trendy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl