SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SAR i ZAR z nowym logo i zarządem, prezesem Igor Kaleński

Igor Kaleński zastąpił Tomasza Bałuka na stanowisku prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Do zarządu organizacji dołączyli Radosław Miklaszewski, Marcin Goworski, Olga Sobieraj i Michał Kazimierczak.

Igor Kaleński

Igor Kaleński

Tomasza Bałuka (szef Oglivy & Mather w Polsce) zakończył dwuletnią kadencję prezesa SAR i ZAR, podczas której Igor Kaleński (CEO w Saatchi & Saatchi Polska) był członkiem zarządu. Podczas walnego zebrania członków obu organizacji zmieniono ich zarząd. Miejsce Igora Kaleńskiego, Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czai (San Markos) i Olgierda Cygana (Digital One), których kadencja się skończyła, zajęli Radosław Miklaszewski (partner i CEO Walk), Marcin Goworski (dyrektor zarządzający i partner w 180heartbeats + Jung v. Matt), Olga Sobieraj (COO w Ogilvy & Mather Poland) oraz Michał Kazimierczak (CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce). Natomiast funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy Zarządzie SAR będzie pełnić Izabela Albrychiewicz (MEC).

Ponadto wybrano nowych członków rady nadzorczej SAR i ZAR - Tomasza Bałuka i Pawła Kastorego (DDB Warszawa), którzy dołączyli do Agnieszki Kosik (Mediacom), Cezarego Antonia (FatBaby) i Wojciecha Borowskiego (McCann). Z kolei do Sądu Koleżeńskiego wybrani zostali Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).

SAR na własną prośbę opuściły agencje Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, za to dołaczyly firmy Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Design Agency, Jamboree oraz STX Records. W efekcie stowarzyszenie niezmiennie ma 96 członków.

Członkowie SAR i ZAR przyjęli sprawozdanie finansowe z działalności organizacji w ub.r. SAR zakończył ten okres z zyskiem netto w wysokości 43,9 tys. zł (wobec 8,6 tys. zł w 2011 roku). Ponadto zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: SAR i ZAR z nowym logo i zarządem, prezesem Igor Kaleński

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
joozio
a gdzie nowe logo, bo chyba nie takie?
8 8
odpowiedź
User
Moje imie/nick
Koronny, konczący irozstrzygający dowod na to, że od SAR nalezy trzymac sie jak najdalej Fundamentalne pytanie brzmi: ak moze zarzadzac to organizacja efektywnie ktoś, kto nie potrafi zarzadzac wlasna firma? To nawet nie jest tajemnica poliszynela...
10 9
odpowiedź