SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sarah Backhouse dyrektorem ds. globalnej komunikacji w Heinekenie

Sarah Backhouse obejmie 16 listopada br. funkcję dyrektora ds. globalnej komunikacji w firmie Heineken. Będzie podlegać Stacey Tank, dyrektor ds. korporacyjnych i transformacji.

Sarah BackhouseArticle

Backhouse na stanowisku tym zastąpi Tima van der Zandena, który odchodzi z firmy.

Ma nadzorować 10-osobowy zespół pracujący w zakresie zrównoważonego rozwoju, PR marki, komunikacji korporacyjnej, kanałów cyfrowych i zaangażowania pracowników.

Będzie kierować opracowywaniem i realizacją średnio- i długoterminowej strategii.

- Od wielu lat pracuję na styku zrównoważonego rozwoju i komunikacji na różnych stanowiskach, będąc w mediach, jako przedsiębiorca, a ostatnio nadzorując grupę ds. zrównoważonego rozwoju i komunikacji na World 50 - mówi Backhouse.

Wcześniej Sarah Backhouse była dyrektor generalna Future360, platformy cyfrowej poświęconej podnoszeniu świadomości na temat czystej technologii i zrównoważonych innowacji. Backhouse, była prezenterka telewizyjna, producentka i dziennikarka z 15-letnim doświadczeniem, pracowała m.in. w CNBC, BBC, Discovery Channel, Fine Living, Planet Green i 24 Hours of Reality Ala Gore'a.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sarah Backhouse dyrektorem ds. globalnej komunikacji w Heinekenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl