Anna Orłowska-Orłowicz po 15 latach pracy odchodzi z Sarantis Polska

Anna Orłowska-Orłowicz, dyrektor marketingu kategorii household w firmie Sarantis Polska, do której należą m.in. takie marki jak Jan Niezbędny i Grosik, rozstała się z przedsiębiorstwem. Pracowała w nim od 2002 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Anna Orłowska-Orłowicz po 15 latach pracy odchodzi z Sarantis Polska

Anna Orłowska-Orłowicz jako dyrektor marketingu kategorii household odpowiadała przede wszystkim za marki Jan Niezbędny i Grosik. Zajmowała się m.in. ich strategią komunikacji, zintegrowanym marketingiem 360 stopni, wprowadzaniem nowym produktów, odpowiadała za ich budżety reklamowe oraz zarządzała działem marketingu.

W Sarantis Polska pracowała od 2002 roku. Najpierw była group brand managerem, potem blisko pięć lat marketing managerem. Dyrektorem marketingu kategorii household została w 2011 roku.

Przed dołączeniem do Sarantis Polska pracowała w S.D. Pack Plast International oraz Chio Lilly Snack Foods. Była też związana z Image Advertising Agency oraz „Gazetą Wyborczą” na Pomorzu.

Obowiązki Anny Orłowskiej-Orłowicz w Sarantis Polska przejął Bartłomiej Szakiewicz, jako marketing manager. W Sarantis Polska pracuje on od 2007 roku, a w maju 2015 roku został senior brand managerem marki Jan Niezbędny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?