SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz z kampanią dla Mitsubishi

Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanejserii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji branduMitsubishi wśród polskich klientów.

Działania marketingowe ruszyły z początkiem października aprowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiejoraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć wdziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikachPolityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany wstacjach RMF FM i Zet.

Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają KrzysztofTkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, JakubSmorawski - Copywriter.

Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła sięwe wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.

Dołącz do dyskusji: Schulz z kampanią dla Mitsubishi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl