SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Sebastian Bryks: z Havas Warsaw do Heart&Brain

Sebastian Bryks objął stanowisko szefa działu consumer engagement w agencji Heart&Brain. Wcześniej był związany z MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz grupą OS3.

Article

Bryks poprowadzi w Heart&Brain dział consumer engagement i będzie odpowiedzialny za koordynacje procesów takich jak planowanie kanałów dotarcia do konsumentów, komunikacje w mediach społecznościowych oraz tworzenie aktywacji w mediach cyfrowych.

Bryks ma 5-letnie doświadczenie w reklamie zdobyte w agencjach MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz w grupie OS3. Przez ten czas współtworzył kampanie dla takich marek jak Ballantine’s, Nutella, TicTac, Lotos, ING czy Seat.

Ponadto prowadzi bloga bryks.it, na którym porusza tematy związane z digital marketingiem oraz nowymi mediami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sebastian Bryks: z Havas Warsaw do Heart&Brain

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
k
Gratulacje!
3 5
odpowiedź
User
.
kreatywny człowiek z energią i pasją - gratulacje
2 7
odpowiedź
User
hahahhah
hhahahhahahhahahahahahhahahahahaha
10 0
odpowiedź
User
N
Jeden wielki przerost formy nad treścią
11 0
odpowiedź
User
Szymon
Co powiedzieć ? Każdy ma teraz nieograniczone możliwości budowania swojego osobistego brandingu w sieci. Seba robi to wręcz wyśmienicie, zarówno na IG jak i na swojej stronie internetowej :) Kolego "N" żaden przerost, tylko wytrwałe dążenie do określonych efektów.
Młodzi ludzie wiedzą co jest drogą do sukcesu, stąd mamy coraz więcej MłodychBogatych !

Tak 3maj Bryks.it
3 3
odpowiedź
User
Szymon
Co powiedzieć ? Każdy ma teraz nieograniczone możliwości budowania swojego osobistego brandingu w sieci. Seba robi to wręcz wyśmienicie, zarówno na IG jak i na swojej stronie internetowej :) Kolego "N" żaden przerost, tylko wytrwałe dążenie do określonych efektów.
Młodzi ludzie wiedzą co jest drogą do sukcesu, stąd mamy coraz więcej MłodychBogatych !

Tak 3maj Bryks.it
0 2
odpowiedź
User
Szymon
Co powiedzieć ? Każdy ma teraz nieograniczone możliwości budowania swojego osobistego brandingu w sieci. Seba robi to wręcz wyśmienicie, zarówno na IG jak i na swojej stronie internetowej :) Kolego "N" żaden przerost, tylko wytrwałe dążenie do określonych efektów.
Młodzi ludzie wiedzą co jest drogą do sukcesu, stąd mamy coraz więcej MłodychBogatych !

Tak 3maj Bryks.it
0 2
odpowiedź
User
Szymon
Co powiedzieć ? Każdy ma teraz nieograniczone możliwości budowania swojego osobistego brandingu w sieci. Seba robi to wręcz wyśmienicie, zarówno na IG jak i na swojej stronie internetowej :) Kolego "N" żaden przerost, tylko wytrwałe dążenie do określonych efektów.
Młodzi ludzie wiedzą co jest drogą do sukcesu, stąd mamy coraz więcej MłodychBogatych !

Tak 3maj Bryks.it
0 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry