SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland

Sebastian Świderski objął stanowisko head of performance marketing w J. Walter Thompson Poland. Zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który odszedł z agencji.

Sebastian ŚwiderskiArticle

Świderski odpowiedzialny będzie za całość płatnych działań marketingowych i ich analizę prowadzonych dla klientów agencji m.in. SEM, SEO, paid social, content, display, afiliacja i mailingi.

Ostatnio związany był ze spółką iProspect (Dentsu Aegis Network), gdzie odpowiadał za całość działań afiliacyjnych Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta w Banku Credit Agricole i Stilago, wydawcy Money.pl Group jak i po stronie agencji. Od 18 lat zajmuje się marketingiem efektywnościowym.

Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sebastian Świderski za Ireneusza Dworzyńskiego na czele działu performance marketingu w J. Walter Thompson Poland

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antiga
No, kariera jak się patrzy, kiedyś siatkarz, dziś w performance marketingu. Tylko to zdjęcie...
odpowiedź
User
Ekipa z Bunkra
Gratulujemy!
odpowiedź
User
Tomb
Kariera nabiera tempa, lepiej późno niż wcale.
odpowiedź