SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół

W styczniu 2016 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem sprzedaży w segmencie pozostał „Men’s Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 48 701 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 17,04 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 17,37 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 32 057 egz.

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 16,54 proc. do 24 997 egz.

Oczko niżej znalazło się CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 24,40 proc. do 20 762 egz.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w styczniu 2016 roku sprzedały się w liczbie 126 517 egz., o 18,33 proc. niższej niż w styczniu 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich magazynów wyniosła 154 913 egz.).

Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. poszedł w dół o 4,86 proc. do poziomu 26 410 egz.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

95 500

48 701

48 701

98 230

58 703

58 703

Playboy

66 993

32 057

32 057

70 000

38 794

38 794

Logo

55 000

27 298

24 997

65 700

31 788

29 952

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

50 975

20 762

20 762

60 000

27 464

27 464

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 988

27 208

26 410

41 998

30 484

27 760

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Men's Health” - było to 23,08 proc.

Największy spadek, wynoszący 49,18 proc., również i tutaj odnotowało „CKM”.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Men's Health Edycja Polska

95 500

48 701

48 701

95 000

39 567

39 567

Playboy

66 993

32 057

32 057

99 500

49 879

49 879

Logo

55 000

27 298

24 997

67 000

23 173

20 977

CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny

50 975

20 762

20 762

80 000

40 850

40 850

Wirtualnemedia.pl

Forbes. Profit

41 988

27 208

26 410

43 000

23 064

21 303

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Segment pism męskich stopniał o 20 proc. „CKM” najbardziej w dół

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Axe
"Najwięcej straciło CKM" - Kurdupski, wróć do szkoły, bo byki, jakie nagminnie sadzisz nie przystoją nawet absolwentom gimnazjum
odpowiedź
User
iok
I tak sprzedaż tego infantylizmu zaskakuje...
odpowiedź