Paweł Wilkowicz, Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski poprowadzą "Sekcję piłkarską" na Sport.pl i Gazeta.pl

Od 11 lutego br. co poniedziałek o 20:00 na Sport.pl i Gazeta.pl na żywo emitowany będzie nowy program "Sekcja piłkarska". Poprowadzą go redaktor naczelny Sport.pl Paweł Wilkowicz, a także Michał Gąsiorowski i Sebastian Staszewski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Program "Sekcja piłkarska" będzie poruszać tematy dotyczące rozgrywek polskich i zagranicznych, prezentując omówienia dla kibica bardziej mainstreamowego, jak i dla piłkarskiego analityka.

- Zależy nam, żeby jak najczęściej mieć w studiu kogoś ze środowiska piłkarskiego, nie ograniczać się tylko do dyskusji w gronie komentatorów. A poniedziałkowy wieczór, czyli moment, gdy kończą się kolejki ligowe, a zaczyna tydzień z pucharami lub zgrupowaniami kadry, jest dobrym momentem na ciekawą rozmowę o piłce - mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl.

"Sekcja piłkarska" stawia na interaktywność

Oprócz rozmowy w programie zobaczymy też wideofelieton "Przerysowany" Sebastiana Staszewskiego oraz specjalne wydania znanych już formatów wideo Sport.pl: wywiad "Dogrywka" Dominika Wardzichowskiego i analityczny felieton "W polu K" Konrada Fersztera i Piotra Majchrzaka.

Ważnym elementem formatu ma być interaktywność - użytkownicy będą mieli możliwość wpływania na kształt programu poprzez tagowanie w mediach społecznościowych tematów, które powinny zostać poruszone podczas rozmów z ekspertami.

Każdy odcinek potrwa 40-45 minut, będzie nadawany co poniedziałek. Oficjalnym partnerem programu jest Legalny Polski Bukmacher STS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały