SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sekielski i Morozowski mają wierną widownię

Trzecia seria publicystycznego show TVN 'Teraz My!' miała niemaltaką samą widownię jak druga edycja programu. TVN zarobiła jednakna emisji reklam wokół formatu więcej o ponad 3 mln złotych.

Średnio każdy odcinek drugiej serii "Teraz My!" nadawanej w TVNod 3 września zeszłego roku do 16 czerwca br. w poniedziałki o22.30 oglądało 2,13 mln widzów. Poprzednią edycję, emitowaną wpodobnym okresie i paśmie rok wcześniej, ale we wtorki, śledziło2,12 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Zakończona właśnie seria miała udziały w rynku na poziomie 23,34proc., zaś w poprzednim sezonie było to ok. 22,84 proc.

TVNGrupa 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
16-06-2008133800612,89%11,37%
09-06-2008154038116,34%14,14%
02-06-2008196934121,67%16,85%
26-05-2008209271323,41%18,20%
19-05-2008212608424,85%18,50%
12-05-2008178012021,06%16,56%
05-05-2008202028823,49%17,58%
28-04-2008236769426,77%18,80%
21-04-2008200226121,38%14,97%
14-04-2008186886520,71%16,46%
07-04-2008217852122,82%16,46%
31-03-2008233064925,90%22,78%
17-03-2008208850723,46%20,80%
10-03-2008221174225,02%18,61%
03-03-2008205496922,78%16,86%
25-02-2008218049224,71%16,64%
18-02-2008169999619,29%13,54%
11-02-2008169031418,43%12,03%
04-02-2008199112720,40%14,75%
28-01-2008173344118,38%11,88%
21-01-2008192869720,41%14,97%
14-01-2008176187119,19%14,64%
07-01-2008229275423,94%16,94%
17-12-2007247614525,91%17,96%
10-12-2007188707821,02%15,98%
03-12-2007226901722,88%17,41%
26-11-2007219167522,78%15,18%
19-11-2007318984130,79%24,73%
12-11-2007246139928,09%20,37%
05-11-2007210185421,18%15,03%
29-10-2007221515827,47%22,64%
22-10-2007236038526,32%19,04%
15-10-2007228274525,82%22,22%
08-10-2007233357228,10%23,52%
01-10-2007256170027,63%26,68%
24-09-2007204392024,28%21,94%
17-09-2007222677127,59%22,82%
10-09-2007203106622,15%17,58%
03-09-2007310800934,07%27,10%
średnio212793223,34%18,00%


W poniedziałkowe wieczory w godzinach 22.30 - 23.15, gdy nadawano"Teraz My!", telewizja TVN z widownią wynoszącą 2,12 mln osób byładrugą stacją w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, którynadawał w tym paśmie filmy fabularne i gromadził dzięki nim 2,45mln widzów. Za TVN znalazły się TVP2 (1,4 mln, m.in. filmyfabularne) oraz TVP1 (861 tys., głównie seriale).

Publicystyczny talk-show TVN oglądały najchętniej kobiety.Program miał także najwięcej widzów w grupie osób powyżej 45. rokużycia, wśród mieszkańców miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym i średnim. Stacja zarobiła na reklamach wyemitowanychwokół wszystkich odcinków 3 serii blisko 18 mln złotych ( danecennikowe, bez rabatów).



ADH%AFF
PłećMężczyźni40,16%83

Kobiety59,84%115
Wiek4-90,54%9

10-151,62%21

16 - 191,76%28

20 - 242,94%33

25 - 295,91%70

30 - 348,21%106

35 - 396,01%91

40 - 445,65%85

45 - 499,07%115

50 - 5412,01%146

55 - 5916,32%230

6029,95%164
Wlk.miastaWieś22,10%58

< 50 tys.23,97%100

50-100 tys.9,13%102

100-200 tys.11,84%148

> 200 tys.32,96%159
ZawódTop management11,37%139

Pracownicy szczebla średniego17,50%137

Pracownicy fizyczni irolnicy13,54%70

Emeryci45,74%176

Inne11,86%35
WykształceniePodstawowe36,71%82

Średnie41,40%138

Wyższe19,72%173

Inne2,16%15

Kolejna seria "Teraz My!" będzie emitowana od września.

Dołącz do dyskusji: Sekielski i Morozowski mają wierną widownię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl