SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

Trzy pierwsze odcinki "Teraz My" w nowej formule zobaczyło w TVNśrednio 1,66 mln widzów. W analogicznym okresie przed rokiemprogram śledziło średnio 2,19 mln osób.

Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

Program notuje udział w rynku na poziomie 18,82 proc. ( przedrokiem 23,75 proc.). W kluczowej dla TVN grupie 16-49 talk-show ma14,62 proc. udziału w rynku (przed rokiem 18,75 proc. udziału) -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.

Teraz My

TVN

Grupa 4+

Age
(16 - 49)

Data

AMR

SHR %

SHR %

02-03-2009179583719,87%15,33%
09-03-2009163299218,25%13,61%
16-03-2009155082218,18%14,86%
Średnio2009166503118,82%14,62%
Średnio2008211881923,75%18,75%

Mimo słabszych wyników TVN w grupie 4+ jest w trakcie emisji"Teraz My" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVP1 (1,64 mlnwidzów i 18,5 proc. udziału w rynku), trzecia TVP2 (1,35 mln widzówi 15,17 proc. udziału w rynku). Ostatnie miejsce należy do Polsatu(1,27 mln widzów i 14,31 proc. udziału).

Emitowaną w TVN24 "dogrywkę" programu śledzi średnio 209 tys.osób. Stacja ma podczas jej emisji 3,1 proc. udziału w rynku.

Dogrywka

TVN24

Grupa 4+

Age
(16 - 49)

Data

AMR

SHR %

SHR %

02-03-20092385313,45%2,77%
09-03-20091922122,86%2,22%
16-03-20092018673,05%2,79%
średnio2091583,10%2,57%

"Teraz My" od marca jest nadawane ze zmodyfikowanego studia.Nagrania odbywają się bez udziału publiczności. Program zyskałtakże nową oprawę graficzną oraz identyfikację muzyczną.

seki

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sekielski i Morozowski w nowej formule tracą widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl