Seks w reklamie soczewek Ciba Vision

Ciba Vision prowadzi zintegrowaną kampanię marketingową mającą nacelu zwiększenie świadomości na temat soczewek kontaktowych wśródnastolatków. Akcja obejmująca reklamy w internecie i telewizji orazpromocje konsumenckie przebiega pod hasłem "Wyraź to swoimi oczami,wyraź to soczewkami".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest uświadomienie nastolatków i ich rodziców natemat soczewek kontaktowych, obalenie mitów i wątpliwościzwiązanych z ich użytkowaniem oraz zachęcenie do tego nastolatków.Ciba Vision chce pokazać, że u młodych osób noszących soczewkkontaktowe wzrasta poczucie własnej atrakcyjności, chęć uprawianiasportu, poziom aktywności fizycznej, dzięki czemu są zdrowsi ibardziej zadowoleni z życia.

Internetowa kampania reklamowa ruszyła 28 maja na najczęściejużytkowanych przez młodych ludzi portalach, m.in. Wirtualna Polska,o2.pl, Onet.pl, Grono.net, Gadu Gadu Radio. Działania zostanąwsparte także kampanią telewizyjną - spoty będą nadawane w głównychstacjach młodzieżowych (MTV, VIVA, VH1), sponsoring obejmie program"Bazar MTV". Zakupem mediów zajął się dom mediowy mediaedge:cia,natomiast wsparcie kampanii z zakresie PR prowadzi Euro RSCGSensors. Promocja potrwa do końca roku.

Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa www.okospoko.pl, która jestjednocześnie interaktywnym źródłem informacji o soczewkachkontaktowych, stworzonym z myślą o prowadzących aktywny styl życianastolatkach i ich rodzicach. Witryna zawiera atrakcyjne,interaktywne narzędzie, które pozwala młodym osobom stworzyć lubdostosować do siebie własnego eyecona (ludzika), który potem mogąprzesłać emailem do przyjaciół wraz z osobistą informacją. Wserwisie można znaleźć także informacje na temat mitów związanych zsoczewkami i sposobów ich używania oraz dane o różnych typachsoczewek i płynach do ich pielęgnacji.

W ramach kampanii prowadzone będą trzy promocje konsumenckie:letnia, jesienna i karnawałowa, oparte na najbardziej cenionychproduktach Ciba Vision. Dodatkowo materiały na temat akcji znaleźćmożna w wybranych punktach sprzedaży i gabinetachokulistycznych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu