SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Semahead z nowym logo i stroną internetową

Agencja marketingu internetowego Semahead (Grupa Interia.pl) zmienia swoje logo i stronę internetową. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa w internecie i prasie pod hasłem „Tyle do odkrycia”.

Zaokrąglone liternictwo i motyw koła w nowym logotypie Semahead mają symbolizować rozwój, dynamizm i efektywność działania. Ponadto ruszyła nowa odsłona strony internetowej agencji.

Kampania promocyjna pod hasłem „Tyle do odkrycia” obejmuje głównie internet (marketing w wyszukiwarce, YouTube, sieci Google, reklama w serwisach Interia.pl, Bankier.pl, Wirualnemedia.pl, nf.pl). Działania online wspiera kampania w prasie.

 

Dołącz do dyskusji: Semahead z nowym logo i stroną internetową

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Semahead - tragiczna firma
Miałem nieprzyjemność z nimi probowac nawiazac wspolprace. Oprocz braku profesjonalizmu, to sa namolnie i upierdliwie uciążliwi z kontaktem. A gdy on się nie udaje, potrafią być CHAMSCY !

NIEPOLECAM I OMIJAC Z DALEKA
odpowiedź