Semahead z nowym logo i stroną internetową

Agencja marketingu internetowego Semahead (Grupa Interia.pl) zmienia swoje logo i stronę internetową. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszy kampania reklamowa w internecie i prasie pod hasłem „Tyle do odkrycia”.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zaokrąglone liternictwo i motyw koła w nowym logotypie Semahead mają symbolizować rozwój, dynamizm i efektywność działania. Ponadto ruszyła nowa odsłona strony internetowej agencji.

grafika

Kampania promocyjna pod hasłem „Tyle do odkrycia” obejmuje głównie internet (marketing w wyszukiwarce, YouTube, sieci Google, reklama w serwisach Interia.pl, Bankier.pl, Wirualnemedia.pl, nf.pl). Działania online wspiera kampania w prasie.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy