SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sens” bardziej lifestylowy i z nową szatą graficzną

Od numeru kwietniowego miesięcznik „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) zyska nowe działy i odświeżoną szatę graficzną. Numer, który ukaże się w czwartek 25 marca br., wspierać będzie kampania reklamowa.

„Sens” bardziej lifestylowy i z nową szatą graficzną

- Treści prezentowane w piśmie będą teraz bardziej lifestylowe niż poradnikowe jak to było dotychczas – wyjaśnia nam ideę zmian w „Sensie” Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło.

W  miesięczniku pojawią się takie działy jak "Ze świata" (poruszający problemy i zjawiska psychologii),  "Uroda życia", "Inspiracje", "Miejsca" (materiały o miejscach niezwykłych) i "Alchemia kuchni" (dział, który proponuje relaks poprzez gotowanie). Trzonem każdego wydania pozostaje "Temat numeru" skoncentrowany wokół emocji. Nowa szata graficzna magazynu ma być w założeniu lżejsza i bardziej przejrzysta, a jej autorem jest Tomasz Misiek, dyrektor artystyczny pisma.

Od wydania kwietniowego tytułu rusza wielka akcja "Sensu": „Sensmisja”. Magazyn chce skutecznie włączyć się w dobre działania na rzecz otoczenia, w którym żyjemy. W tym roku hasło „Sensmisji” brzmi „Ratuj Świat!”. W ramach akcji wspierane idee i ludzie, którzy swój cel i sens odnaleźli w ekologii.

miesieczniksens

Kwietniowe wydanie „Sensu” ukaże się w objętości 144 stron i niezmienionej cenie 8,90 zł. Od tego numeru ponad trzykrotnie zwiększy się nakład magazynu, który wynosić będzie teraz 130 tys. egz.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVN Style, TVN 24, TVP 1, TVP 2, Polsat, stacje z pakietu AtMedia), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio Kolor), prasie („Zwierciadło”, „M jak Mama”, „Podróże”, „Zdrowie”), internecie (Facebook, YouTube) oraz w sieci kin Multikino i Silver Screen. Kreację telewizyjną i radiową przygotowała agencja Bimers, a kampanię w telewizji zaplanował Pan Media Western.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sens” bardziej lifestylowy i z nową szatą graficzną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sherlock
Bardzo lubie to pismo, bylam ciekawa jak sie zareklamuja. Jednak jak zobaczylam spot TV to sie zalamalam. Przeciez to jakas zenada!!!
8 8
odpowiedź
User
Bandi
Jak na portal Wirtualnemedia, to troszkę nieaktualne informacje. Tomasz Misiek od kilku miesięcy nie jest dyrektorem artystycznym, a autorem nowego layoutu jest Dominika Raczkowska, obecny dyr. artystyczny Zwierciadła i Sensu.
8 8
odpowiedź