SentiOne wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ma wsparcie arabskiego szejka

SentiOne, polska firma wspierająca marki w automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem AI, wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich i na rynek MENA na zaproszenie funduszu inwestycyjnego Seed Group należącego do szejka Saeeda bin Ahmeda Al Maktoum, członka dubajskiej rodziny królewskiej. W ramach umowy Seed Group wesprze SentiOne w dotarciu do właściwych odbiorców, znalezieniu nowych potencjalnych klientów oraz uzyskaniu dostępu do najważniejszych decydentów w spółkach państwowych i sektorze prywatnym.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
SentiOne wchodzi do Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Ma wsparcie arabskiego szejka
Kamil Bargiel, szef SentiOne

SentiOne to polska spółka założona w 2011 r., która wspiera marki w zakresie automatyzacji obsługi klienta z wykorzystaniem technologii AI. SentiOne oferuje klientom szereg rozwiązań, od monitoringu internetu i zintegrowanej platformy obsługi klienta, po boty konwersacyjne nowej generacji.

Rozwiązania SentiOne były stosowane na całym świecie przez takie marki jak Procter & Gamble, McDonald's, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom, Saatchi & Saatchi i wiele innych. Firma posiada biura w Gdańsku, Warszawie, Londynie, Ostrawie, Budapeszcie, Monachium, Eindhoven i Meksyku, a produkty zostały wdrożone u ponad 400 klientów na rynkach europejskich, a także w USA, Kanadzie, Meksyku, Kolumbii i Brazylii. W 2020 roku SentiOne zwiększyło swoje przychody o 70 proc., z kolei zysk EBIDTA zamknął się kwotą 5 mln zł.

SentiOne na nowych rynkach

Teraz poinformowano, że SentiOne wchodzi na rynek MENA (Bliski Wschód i Afryka) na zaproszenie funduszu inwestycyjnego Seed Group. Do końca grudnia br. planuje przeprowadzić co najmniej cztery pilotażowe wdrożenia w firmach z branży bankowości, opieki zdrowotnej, użyteczności publicznej i telekomunikacji.

W perspektywie trzech lat SentiOne spodziewa się przekroczyć 5 mln dol. rocznego przychodu z regionu. To pierwsza polska firma, z którą zdecydował się na współpracę fundusz należący do jednego z najbogatszych ludzi na Bliskim Wschodzie - założyciela linii lotniczych Emirates.

Według zapowiedzi w ramach umowy Seed Group wesprze SentiOne w dotarciu do właściwych odbiorców, znalezieniu nowych potencjalnych klientów, uzyskaniu dostępu do najważniejszych decydentów w spółkach państwowych i sektorze prywatnym oraz skutecznym promowaniu technologii i usług opartych na sztucznej inteligencji w regionie. Dotychczas fundusz zainwestował w 42 startupy z całego świata.

- W perspektywie 3 lat spodziewamy się przekroczyć 5 mln dolarów przychodu rocznie z regionu MENA. Szacuje się, że do 2025 r. 85 proc. obsługi klienta na Bliskim Wschodzie przejmą boty - a my będziemy mieli w tym swój udział - zapowiada w komunikacie Kamil Bargiel, CEO i założyciel SentiOne. - Aktualnie szkolimy nowych partnerów z wykorzystania naszej technologii, szykujemy się do udziału w pierwszych przetargach i pracujemy nad materiałami sprzedażowymi. Do końca grudnia planujemy przeprowadzić co najmniej cztery pilotażowe wdrożenia w firmach z branży bankowości, opieki zdrowotnej, użyteczności publicznej i telekomunikacji, o średniej wartości 1,6 mln dolarów na jednego klienta. W tej chwili jesteśmy już w trakcie przetargu na automatyzację obsługi klienta i wdrożenie botów dla klienta z branży logistyki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style