Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski

Olivia Jade Giannulli, amerykańska influencerka, straciła właśnie kontrakt reklamowy z siecią perfumerii Sephora. Powód? Jej rodzice za łapówki mieli zapewnić dziewczynie miejsce na prestiżowej amerykańskiej uczelni.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sephora zerwała współpracę z influencerką przez skandal łapówkarski
Olivia Jade Giannulli

Olivia Jade Giannulli reklamowała kolorowe kosmetyki Sephory z linii Collection Bronze & Illuminate Palette od grudnia ubiegło roku. Jej konto na Instagramie ma 1,4 mln obserwatorów, na YouTube 1,9 mln. 

Marka zawiesiła jednak współpracę z influencerką po ujawinieniu skandalu dotyczącego przejmowania na studia dzieci zamożnych obywateli w zamian za łapówki. Rodzice Oliwii, aktorka Lori Loughlin i jej mąż, projektant mody Mossimo Giannulli, zostali wraz z dziesiątkami innych osób oskarżeni m.in. o oszukiwanie na egzaminach wstępnych do college’u i fałszowani dokumentów poświadczających oceny i dodatkowe osiągnięcia w szkole średniej (np. wyniki sportowe).

- Po dokładnym przyjrzeniu się ostatnim wydarzeniom, podjęliśmy decyzję o zakończeniu współpracy z Olivią Jade Giannulli ze skutkiem natychmiastowym - czytamy w oświadczeniu Sephory. Z profili marki zniknęły też materiały promocyjne z udziałem influencerki.

Sama Lori Loughlin ("Pełna chata") w konsekwencji afery została wyrzucona z projektów telewizji Hallmark i Crown Media.

W aferę zamieszana jest też aktorka Felicity Huffman (w Polsce znana z "Gotowych na wszystko"), która już usunęła wszystkie konta w mediach społecznościowych.

FBI ustaliło, że w łapówkarski proceder zamieszanych było 40 osób. Miały zapłacić miliony dolarów za  przyjęcie ich dzieci na elitarne uniwersytety, w tym Yale, Stanford, Georgetown czy Uniwersytet Południowej Kalifornii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Nowy prezes Telewizji WTK. Będzie przebudowa firmy

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali