SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serce i Rozum oraz „Rodzinka.pl” w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

Ruszają bożonarodzeniowe kampanie reklamowe Orange z udziałem Serca i Rozumu oraz aktorów z serialu „Rodzinka.pl”. Akcje przygotowały firmy Publicis, Opus Film, Platige Image i MEC.

Serce i Rozum oraz „Rodzinka.pl” w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

W świątecznej reklamie Orange do Serca i Rozumu przez komin przychodzi Wykrzyknik, żeby z racji oszczędności złożyć im za jednym razem życzenia na Boże Narodzenie i Nowy Rok. Towarzyszy temu informacja, że w Orange zysk to sztuka łączenia, a w ramach oferty Orange Open przy korzystaniu kilku usług można oszczędzić do 30 zł miesięcznie, czyli 360 zł rocznie.

30-sekundowy spot będzie emitowany m.in. w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu i Discovery oraz w Orange Sport. Jego kreacją zajęła się agencja Publicis, reżyserią - Marcin Filipek, a produkcją i postprodukcją - Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Jednocześnie ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa oferty abonamentowej Orange - pod hasłem „Trafione prezenty cieszą podwójnie”. W jednym ze spotów występują młodzi aktorzy z serialu „Rodzinka.pl”, którzy nieoczekiwanie odkrywają, że dostali dwa razy więcej prezentów. Reklama informuje też, że w wybranych taryfach - przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy - dostępna jest, nawet za złotówkę, Nokia Lumia 625, a także tablet za złotówkę (w wybranych taryfach Smart Planu Multi i Smart Planu Halo, przy zawieraniu lub przedłużaniu umowy na minimum dwa lata). Produkcją spotu zajęło się studio Opus Film.

Przypomnijmy, że od września br. aktorzy z „Rodzinki.pl” występują w reklamującym usługi Orange serialu „Boscy w sieci” (więcej na ten temat).

Już od początku listopada Orange prowadzi bożonarodzeniową kampanię reklamującą Zetafon w Orange na kartę (zobacz szczegóły).

W innych świątecznych spotach operator zachęca do kupowania usług i telefonów w serwisie orange.pl oraz telefonicznego przenoszenia numerów do tej sieci.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum oraz „Rodzinka.pl” w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a play przedłużył umowy
Czyli wciąż zdecydowanie najgorszą siecią (najdroższe telefony oraz umowy zamiast na 12 to 15 msc. oraz zamiast 24 na 25), pozostaje PLAY. W dodatku maja mało kompetentną obsługę
10 9
odpowiedź