Serena Williams, Neymar jr, Cara Delevingne, Kris Wu i Michael K. Williams w epickiej opowieści promującej Beats By Dr. Dre

Marka Beats By Dr. Dre rozpoczęła kampanię „Above The Noise”, której głównym elementem jest porywający, trwający ponad 4 minuty film. Jego bohaterami są m.in. Serena Williams, Neymar jr., Cara Delevingne.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spot zaczyna się od sceny, w której wujek (w tej roli Michael K. Williams) zaczyna opowiadać swojej kilkuletniej siostrzenicy bajkę na dobranoc, bo ta nie może zasnąć.

W spocie przewijają się sceny, w których obecne gwiazdy w dzieciństwie zmagały się z różnymi przeciwnościami losu. Spotykają się m.in. z zastraszaniem, presją ze strony rodziców, innymi przeciwnościami losu. Znajdują jednak w sobie tyle mentalnej siły, by odnieść sukces.

Kolejne sceny pokazują Serenę Williams, która tuli swoje nowo narodzone dziecko, Cara Delevingne z kolei stoi w lesie twarzą w twarz z wilkami, a Kris Wu jest w studiu nagraniowym.

Film, który z jednej strony pokazuje młodych ludzi walczących o sukces, z drugiej - ma być swego rodzaju bajką o mierzeniu się z hałasem. Promuje nowe słuchawki firmy Beats By Dr. Dre z technologią Pure Adaptive Noise Cancelling.

Kreację reklamy przygotowała agencja JohnXHannes z Nowego Jorku. Za jej produkcję odpowiada Park Pictures. Tłem muzycznym spotu jest piosenka „Don't Tell Me” Ruela.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami