SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Seria grafik z żartobliwymi hasłami reklamuje Aldi

Sieć sklepów Aldi uruchomiła oficjalny profil na Facebooku i rozpoczęła nową kampanię w mediach społecznościowych. Wykorzystano w niej serię dopasowanych do wybranych regionów Polski grafik z żartobliwymi hasłami. Autorami kampanii są agencje The Digitals i Scholz&Friends Warszawa.

Article

Wśród reklam opublikowanych na profilu marki na Facebooku są np. patelnia z kiełbasą i hasłem „Nie rób siupy, polub Aldi”, deska z kluskami śląskimi i hasłem „Kaj ty mi sam sznupiesz?”, zdjęcie pierników popisanych „Powiedz jo Aldi”, fotografia kawałka bułki z podpisem „Codziennie świeże angielki”, grafika z ziemniakami i hasłem „Hejbnij się na lajka”.

 

Każdą z grafik przygotowano pod kątem danego regionu: Dolnego Śląska, Wielkopolski, Małopolski.

Aldi w podobny sposób reklamuje też wybrane produkty, np. suszarkę do warzyw („Ale suchar!”), torbę („Opowieści podręcznej”), śledzia („Śledź nasz profil”).

Kampanię marki w social mediach przygotowały agencje Scholz&Friends Warszawa i The Digitals.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Seria grafik z żartobliwymi hasłami reklamuje Aldi

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zyta
przepraszam, ale na Dolnym Śląsku nie mówi się gwarą czyżby autorowi tekstu chodziło o Śląsk?
0 0
odpowiedź
User
Zorg
Ale to kiepska, smutna i źle zrobiona kampania.
2 0
odpowiedź
User
Kajtek
czy ktoś opłacił ten artykuł? jest to marna podróba LIDLA.
0 1
odpowiedź