SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

Nowy serial TVP1 „Komisja morderstw” oglądało średnio 840 tys. widzów. Stacja w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,07 mln zł.

Kadr z serialu „Komisja morderstw” Article

„Komisja morderstw” na antenie TVP1 pokazywana była we wtorki o godz. 21.25, w okresie od 30 sierpnia do 20 grudnia br. Średnia widownia wszystkich dwunastu pokazanych odcinków kryminalnego serialu wyniosła 840 tys. osób, co przełożyło się na 5,89 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 4,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,33 mln widzów.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

TOP3

Start

Koniec

AMR

SHR %

30-08-2016

21:28:32

22:13:01

1 328 369

9,45%

13-09-2016

21:29:05

22:13:25

969 068

7,21%

06-09-2016

21:29:12

22:14:00

937 650

6,92%

TVP1 w paśmie nadawania „Komisji morderstw” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP2 z udziałem na poziomie 18,46 proc., nadająca w tym czasie końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu oraz „Magazyn Expressu Reporterów”. Drugi był Polsat (11,75 proc.; końcówka „Hell’s Kitchen” i filmy fabularne), a trzeci - TVN (10,01 proc.; gł. „Top model” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a dalej uplasowały się TVN, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwsza była TVP2, a dalsze miejsca zajęły: Polsat, TVN i Jedynka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 635 189

18,46%

877 563

14,56%

1 418 570

16,03%

TVN

1 429 216

10,01%

904 411

15,00%

1 110 338

12,55%

Polsat

1 677 153

11,75%

935 685

15,52%

1 231 950

13,92%

TVP1 - Komisja morderstw

840 370

5,89%

282 263

4,68%

484 516

5,48%

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,07 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Komisja morderstw” to 12-odcinkowy serial kryminalny opowiadający historię grupy policjantów z Wydziału Spraw Niewyjaśnionych, którzy zajmują się rozwiązywaniem zagadek sprzed lat. W rolach głównych występują Krzysztof Pieczyński, Paweł Małaszyński, Małgorzata Buczkowska i Marcel Sabat.

Produkcja początkowo miała być pokazywana na antenie Dwójki, jednak finalnie emisję serialu przeniesiono do TVP1.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 11,01 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serial „Komisja morderstw” śledziło 840 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zabawki.pana.prezesa
Mogłoby być lepiej, gdyby nie fatalny rozkład emisji serialu - odcinki często wypadały: bo mecz, bo znowu mecz (Liga Mistrzów), bo 13 grudnia...
28 10
odpowiedź
User
XXXX
Mogłoby być lepiej, gdyby nie fatalny rozkład emisji serialu - odcinki często wypadały: bo mecz, bo znowu mecz (Liga Mistrzów), bo 13 grudnia...
Jeżeli drugi i trzeci odcinek miał oglądalność poniżej miliona, to chyba lepiej niewiele mogło być... Zresztą serial miał tyle wad, że szkoda gadać. A pomysł wcale nie był głupi...
20 15
odpowiedź
User
Widz
Pomysł na serial całkiem ciekawe i pierwsze odcinki naprawdę mnie zaintrygowały, ale niestety im dalej to szło tym gorzej. Jak się zaczęli bawić w sekty itp. to przestało mi się to podobać. Wyraźnie sobie nie poradzili potem jak to dalej pociągnąc, ale plus za pomysł.
15 15
odpowiedź
User
sukcesy kurwskiego
"TVP przegrała z konkurencją" to już codzienność.
19 20
odpowiedź
User
swordfish
Serial produkowany na zlecenie Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego z dotacją Dolnośląskiego Konkursu Filmowego. To miała być reklama Dolnego Śląska, dlatego kręcono w najbardziej znanych obiektach regionu. Wynik słaby. Obecnie ciężko przebić się z nowymi pomysłami do TV. Widzowie nadal chcą znane "M jak miłość" czy "Ranczo".
18 11
odpowiedź