SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serial „M jak miłość” stracił 600 tys. widzów

Serial „M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda w Dwójce średnio 6,9 mln widzów. To o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 września 2012 roku do 5 lutego br. wyniosła 6,90 mln osób. Przełożyło się to na 43,53 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 38,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualenemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 15 października 2012 roku. Przed telewizorami zgromadził on 7,56 mln oglądających.

Dwa lata temu wcześniej i rok temu wcześniej widownia „M jak miłość” była w miarę stała - w okresie od września 2010 roku do początku lutego 2011 roku serial śledziło 7,45 mln osób (udział wyniósł 45,24 proc., wtedy serial nadawano też w środy o 20.40), a w okresie od września 2011 roku do lutego 2011 roku - 7,47 mln (45,30 proc.). Spadek o 570 tys. widzów nastąpił dopiero w obecnym sezonie.

Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 12,31 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 11,17 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji”, „Po prostu” oraz filmy fabularne; 7,03 proc.). Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupie komercyjnej.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.


Średnia oglądalność „M jak miłość”

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
06-09-2010 - 08-02-2011745443545,24%40,79%
05-09-2011 - 07-02-2012746534745,30%39,48%
03-09-2012 - 05-02-2013689767243,53%38,23%


  Trzy topowe odcinki serialu

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
15-10-2012755816947,53%41,49%
26-11-2012749229846,36%40,81%
24-09-2012737481147,00%40,90%


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji telenoweli

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2-M jak miłość689767243,53%38,23%
Polsat195127712,31%15,70%
TVN176931211,17%10,06%
TVP111144777,03%6,74%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: Serial „M jak miłość” stracił 600 tys. widzów

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NARESZCIE
NARESZCIE !
odpowiedź
User
Ekspert
7 milionów ludzi siedzących przed TV i patrzących na jeden serial w Polsce to i tak ogromny sukces, którego pewnie zazdroszczą największe komercyjne stacje.
odpowiedź
User
PonBocek
7 mln wyznawców zatraconych w misji.....
odpowiedź