W nowym serialu Netfliksa to widz zdecyduje o kolejności odcinków

Netflix zlecił wyprodukowanie nowego serialu pt. "Jigsaw". Co ciekawe, platforma streamingowa kontrolę nad kolejnością oglądania poszczególnych odcinków odda samym widzom.

km
km
Udostępnij artykuł:
W nowym serialu Netfliksa to widz zdecyduje o kolejności odcinków

Serial "Jigsaw" będzie składał się z ośmiu odcinków. Opowiedziana zostanie w nim historia pewnego odważnego napadu i związane z nim intrygi, zdrada i zemsta. Pokazane zostaną tutaj wydarzenia obejmujące 24 lata przed napadem oraz jeden rok po nim.

Według zapowiedzi, widzowie Netfliksa będą mogli sami wybrać kolejność oglądania odcinków serialu.

Fabuła "Jigsaw" została luźno oparta na prawdziwej historii, która wydarzyła się na Manhattanie, gdy podczas huraganu Sandy zaginęły obligacje o wartości 70 mld dolarów.

Zdjęcia do serialu już się rozpoczęły. W "Jigsaw" wystąpią Giancarlo Esposito, Paz Vega, Rufus Sewell, Tati Gabrielle, Peter Mark Kendall, Rosaline Elbay, Jai Courtney i Niousha Noor.

Serial na zamówienie Netfliksa realizują Eric Garcia, firma Scott Free należąca do Ridleya Scotta oraz Automatik Entertainment.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-platforma-z-grami-stranger-things-3-stranger-things-1984,7170131141232769a ##

Netflix ma ponad 200 milionów subskrybentów

W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media