SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,22 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022. TVN liderem w 16-49

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022 gromadził średnio 1,22 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w 4+ i był liderem w 16-49 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

„Na Wspólnej”; fot. TVNArticle

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 1 września 2021 roku do 21 czerwca 2022 roku wyniosła 1,22 mln osób. Przełożyło się na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 8 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 1,50 mln oglądających.

W porównaniu do poprzedniego sezonu „Na Wspólnej” straciło 190 tys. widzów. W okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku serial śledziło 1,41 mln osób. Przełożyło się na 9,90 proc. udziału w grupie 4+, 12,01 proc. w 16-49 oraz 10,78 proc. w 16-59.

TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli w paśmie od poniedziałku do czwartku między godz. 20.17 a 20.53 zajął trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 10,62 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). drugie miejsce zajęła TVP1 (8,64 proc. udziału), a czwarty był Polsat (6,87 proc. udziału).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach TVN był stacją pierwszego wyboru.

W tym roku „Na Wspólnej” TVN emituje bez przerwy wakacyjnej, tak jak w poprzednich kilku latach. Serial nie był pokazywany w okresie letnim tylko w dwa lata temu - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022. TVN liderem w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mark
Gratulacje pięknych wyników
odpowiedź
User
kamil
nie ma to jak oglądać reklamy w TVN czy Polsacie
odpowiedź
User
Grzesiok
Brawo TVN brawo Na Wspólnej nic nie ma ciekawe TVP same bajki dobrze że Na Wspólnej TVN wakacje leca :-)
odpowiedź