Startuje platforma FilmBox+. 14,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów, seriali i kanałów na żywo

Grupa Kino Polska TV uruchomiła serwis streamingowy FilmBox+. Na platformie pod adresem Filmbox.com będzie można oglądać filmy, seriale i kanały na żywo. Usługa będzie dostępna w cenie 14,99 zł miesięcznie na aplikacjach mobilnych, telewizorach oraz przez stronę internetową.

Nikola Bochyńska
Nikola Bochyńska
Udostępnij artykuł:
Startuje platforma FilmBox+. 14,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów, seriali i kanałów na żywo

W ramach serwisu FilmBox+ możliwy będzie dostęp do treści wideo na żądanie oraz do kanałów, które znajdują się w portfolio Grupy Kino Polska TV, które będzie można oglądać na żywo 24 godziny na dobę.

FilmBox+ zastąpi dotychczasową usługę FilmBox Live, serwis uruchomiono w oparciu o nową infrastrukturę technologiczną, tak by był łatwiejszy w obsłudze dla użytkowników oraz miał możliwość oglądania treści na czterech urządzeniach jednocześnie.

- Z przyjemnością ogłaszamy start naszej nowej usługi FilmBox+, która oficjalnie zastępuje serwis FilmBox Live. FilmBox+ znakomicie integruje się z usługami naszych partnerów biznesowych i dostarcza komplementarną, urozmaiconą rozrywkę, stawiając odbiorcę w centrum uwagi - komentuje Berk Uziyel, prezes firmy SPI International, która jest większościowym akcjonariuszem Kino Polska TV SA.

grafika

Filmy, serial i 11 kanałów na żywo

FilmBox+ umożliwia wybór filmów i seriali z takich kategorii jak: komedia, akcja & przygoda, polskie filmy, dramat, thrillery i filmy kryminalne, animacja, filmy familijne, romans czy horror i tajemnica. Ponadto dostępnych jest 11 kanałów telewizyjnych na żywo (Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon HD, FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, DocuBox HD, Fashionbox, Fast&Fun Box HD, 360 Tune Box, FilmBox Arthouse).

Jakość materiałów można dostosować (od 360p do 1080p) lub wybrać automatyczną opcję w zależności od szybkości połączenia (tzw. adaptive bitrate). Aplikacja korzysta również z nowego playera, daje możliwość streamingu obrazu z aplikacji na telewizor przez usługę ChromeCast lub AirPlay, a użytkownik może tworzyć listy ulubionych filmów czy seriali.

W najbliższych miesiącach zostanie wprowadzona usługa Smart Collection, czyli dobierania treści dla użytkownika sugerowanych przez algorytm (pod kątem jego nastroju, ulubionego gatunku lub specjalnej okazji). FilmBox+ będzie oferował hollywoodzkie hity kinowe, filmy z kina niezależnego, ale i treści tematyczne.

Koszt 14,99 zł za dostęp

Użytkownicy będą mogli korzystać z serwisu bezpośrednio na stronie Filmbox.com, przez aplikację FilmBox+ na urządzenia mobilne z dostępem do internetu (Android, iOS) oraz przez urządzenia kompatybilne z Android TV. Miesięcznie usługa kosztuje 14,99 zł (przy zakupie jednorazowym) lub 9,99 zł za miesiąc (przy zakupie subskrypcji na rok).

grafika

Jak wynika z naszych informacji, w serwisie mają pojawiać się głównie znane i lubiane tytuły z biblioteki SPI International.

W portfolio Grupy Kino Polska TV znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.

SPI International to globalna grupa medialna, która w ofercie posiada 40 kanałów telewizyjnych dostępnych na sześciu kontynentach. Kanały SPI występują w 16 wersjach językowych i są dostępne w ofertach ponad 600 operatorów płatnej telewizji.

Nikola Bochyńska
Autor artykułu:
Nikola Bochyńska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]