Serwis LOT-u w zmienionej wersji - nowe zakładki i grafika

Na stronie LOT.com wprowadzono nową szatę graficzną i zakładki. Zajęły się tym firmy 180heartbeats i Comarch.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W odświeżonej wersji serwisu LOT.com pojawiła się zakładka „Leć”, w której zawarte są wszystkie informacje dotyczące podróży z PLL LOT, zwłaszcza tych wymagających określonych warunków, m.in. dla osób niepełnosprawnych, lotów z dziećmi czy przewozu zwierząt. Z kolei w zakładce „Lataj z LOT-em” znajdują się informacje wraz z ilustracjami opisujące m.in. menu na pokładach samolotów, flotę, personel pokładowy czy serwis podczas rejsów. Wkrótce na stronie pojawi się osobna zakładka poświęcona magazynowi pokładowemu „Kalejdoscope”, w której umieszczone będzie m.in. internetowe wydanie bieżącej wersji drukowanej tego magazynu.

grafika

Jednocześnie na LOT.com wprowadzono nową szatę graficzną, która ma zapewniać czytelniejszy i przejrzystszy dostęp do informacji. Wszystkie zmiany w serwisie wynikają z badań opinii i sugestii jego użytkowników, którzy ocenili poszczególne elementy strony i samego systemu rezerwacyjnego.

Nową odsłonę LOT.com zaprojektowała i wdrożyła agencja 180heartbeats we współpracy z firmą Comarch.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę