SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis Newsweek.pl stawia na kupony rabatowe

W ramach serwisu internetowego Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) została stworzona platforma z kuponami rabatowymi i kodami do sklepów internetowych. Projekt uruchomiono wraz z firmą Panna Cotta PCG GmbH.

Serwis Newsweek.pl stawia na kupony rabatowe

Użytkownicy platformy Newsweek.pl/kupony-rabatowe mają możliwość skorzystania z ofert ponad 300 popularnych sklepów internetowych w Polsce. Wśród nich znajdują się tak znane marki jak Asos, Deichmann, Dr Irena Eris, Komputronik, iSpot czy Empik.

Kupony zebrano w różnych kategoriach tematycznych - takich jak moda, elektronika, podróże, książki, muzyka oraz zdrowie i uroda. Korzystanie nich jest bezpłatne i nie wiąże się dla użytkownika z koniecznością rejestracji. Po wybraniu kuponu rabatowego z oferty, kliknięcie przenosi użytkownika bezpośrednio na stronę sklepu internetowego, gdzie może skorzystać z promocyjnej ceny.

- Uruchamiając serwis z kuponami rabatowymi odpowiadamy na szersze zjawisko e-couponingu - bardzo dynamicznie rozwijającą się w polskim internecie gałąź e-commerce. Są przesłanki aby przypuszczać, że może się rozwinąć na tyle mocno, jak niegdyś zakupy grupowe i być może - bardziej trwale - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Stasiak, szef serwisu Newsweek.pl.

- Mamy 2 mln użytkowników miesięcznie według Megapanelu i to dość jakościowych - zainteresowanych technologiami, aktywnych w internecie, korzystających ze sklepów internetowych - i byłoby dziwnym, gdybyśmy nie próbowali obudować naszego serwisu dodatkowymi usługami - dodaje Stasiak, podkreślając, że jest to projekt pilotażowy - Będziemy monitorować efekty - mówi.

Platformę z kuponami zbudowano we współpracy z firmą Panna Cotta PCG GmbH , właścicielem działającego od października 2013 roku portalu Kupon.pl. Panna Cotta PCG GmbH działa w dziewięciu krajach świata, w tym Brazylii, Hiszpanii i Meksyku. Oprócz własnych serwisów, firma tworzy strony we współpracy z dużymi wydawcami (jak np. Gruner+Jahr).

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. 1,93 mln użytkowników Newsweek.pl wygenerowało w serwisie 12 mln odsłon (zobacz dane witryn tematycznych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwis Newsweek.pl stawia na kupony rabatowe

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mts
hahahaha
Nie mają pomysłu na siebie, to zrobili program partnerski. To już lepsze są płatne treści na gazecie.
Jak chcecie zarobić, to od siebie polecam pożyczki i viagrę :)
12 9
odpowiedź
User
olo
Lis Tomasz wziął się za kupony... no proszę.
14 8
odpowiedź
User
BłedoWyłapywacz
ze zdania
"Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w czerwcu br. 11,93 mln użytkowników Newsweek.pl wygenerowało w serwisie 12 mln odsłon"
wynika, że 1 user generuje 1 odsłonę w miesiącu. To oznacza spory bouncerate, więc projekt moze nie wypalić
13 9
odpowiedź
User
Znawca
Chyba padne - kto wpadl na tak genialny pomysl? Moze jeszcze noże zaczną sprzedawac?
13 8
odpowiedź
User
Adam
Pan Stasiak byl przez ostatnie 5 lat na jakiejs wycieczce w Burundi i nie slyszal jak skonczyly wszystkie serwisy tego typu? Serio, ktos zgodzil sie, aby marke mimo wszystko Premium jaka jest Newsweek wiazac z KUPONAMI? Ktos pomyslal o jakiejs konwersji w ogole? Ile tam jest - 100, 200k userow? Ile z nich skorzysta z tych kuponow - 20 osob?
16 9
odpowiedź