Startuje serwis rlaxx TV. Dostęp do darmowych treści w zamian za oglądanie reklam

W Wielkiej Brytanii i Niemczech pojawiła się nowa platforma streamingowa rlaxx TV. Jest to serwis typu AVoD oferujący darmowy dostęp do kanałów telewizyjnych oraz wideo na życzenie w zamian za konieczność oglądania reklam. Na razie oferta jest dostępna w wybranych modelach telewizorów, do końca 2021 roku ma posiadać zasięg globalny.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Serwis rlaxx TV jest kontrolowany przez niemiecką spółkę o tej samej nazwie z siedzibą w Kilonii. Platforma działa w coraz popularniejszym w sieci modelu AVoD, w którym dostęp do treści jest darmowy dla użytkowników, jednak podczas emisji materiałów są nadawane reklamy.

Na razie Wielka Brytania i Niemcy, tylko wybrane telewizory

Na początek rlaxx TV została uruchomiona w Wielkiej Brytanii  i Niemczech, a dostęp do serwisu mają jedynie użytkownicy niektórych marek telewizorów, wśród których są Blaupunkt, Hisense, Hitachi, JVC, Medion, Metz, Sharp, Telefunken, Toshiba i Vestel.

Na darmową ofertę rlaxx TV opatrzoną reklamami składają się zarówno linearne kanały telewizyjne, jak i treści w bibliotece VoD. Użytkownicy mają do dyspozycji kilka udogodnień w obsłudze, m.in. możliwość przewijania treści w konkretnym kanale czy też szybki wybór pozycji z katalogu VoD, który ma być stale powiększany.

Obecnie wśród dostawców treści dla rlaxx TV są m.in. Televisa Novelas, Vevo Pop, Gusto TV, Revry, Azoomee Kids TV i Masters of Food by Endemol Shine.

Zgodnie z zapowiedzią w nadchodzących miesiącach serwis zostanie udostępniony w Turcji i Brazylii, zaś do końca 2021 ma być dostępny dla użytkowników na całym świecie. Z kolei do połowy 2021 r. platforma będzie funkcjonować także w telewizorach LG, Panasonic, Philips, Samsung oraz Sony, stanie się też dostępna za pośrednictwem konsoli do gier, urządzeń mobilnych z iOS i Androidem, a także w przeglądarkach internetowych.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi