Serwis świadków Jehowy dominuje wśród stron religijnych, mocno w dół Gosc.pl i Deon.pl

Wśród serwisów religijnych na pozycję lidera awansował JW.org skierowany do świadków Jehowy, wykorzystując duże spadki Gosc.pl i Deon.pl. Mocno zmalała też odwiedzalność Stacja7.pl i Wiara.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W sierpniu br. serwis JW.org odwiedziło 891,1 tys. użytkowników, czyli 3,3 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali w nim 77,49 mln odsłon, na każdego przypadło średnio 87 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

JW.org jest liderem wśród witryn religijnych we wszystkich tych statystykach, dominuje pod względem łączne i przeciętnej liczby odsłon. Pozostałe dziewięć stron w zestawieniu razem miało 8,81 mln odsłon, w żadnym użytkownik nie wykonał średnio więcej niż pięć odsłon.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-strony-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-sierpniu-2020-roku-facebook-przed-wirtualna-polska-instagram-przed-tvn24-pl,7170470405646465a ##

W serwisie „Gościa Niedzielnego” 621,1 tys. internautów wykonało 2,1 mln odsłon, a na Deon.pl 616,4 tys. użytkowników wygenerowało 3,04 mln odsłon. Oprócz „Gościa Niedzielnego” w rankingu ze swoimi witrynami są też inne media pozainternetowe. Radiomaryja.pl zanotowało 241,2 tys. użytkowników i 479,8 tys. odsłon, a Niedziela.pl - 224,5 tys. odwiedzających i 484,6 tys. odsłon.

Na Aleteia.org 221 tys. internautów wykonało 1,03 mln odsłon, a na Tezeusz.pl 193 tys. użytkowników wygenerowało 535,8 tys. odsłon. Wiara.pl przy 128,7 tys. odwiedzających miała 573,4 tys. odsłon.

grafika

Rok do roku liczba użytkowników JW.org wzrosła prawie trzykrotnie (z 307,5 do 891,1 tys.), a liczba odsłon - 5,3-krotnie (z 14,65 do 77,49 mln zł). Dzięki temu w liczbie odwiedzających wyprzedziło kilka witryn, m.in. Gosc.pl, który stracił 144 tys. użytkowników (18,8 proc.) i 9,98 mln odsłon (82,6 proc.), oraz zeszłorocznego lidera Deon.pl, który zanotował spadek o 605,2 tys. użytkowników (49,5 proc.) i 5,03 mln odsłon (62,3 proc.).

Mocno zmalała też odwiedzalność paru innych serwisów. Na Niedziela.pl ubyło 75,9 tys. internautów (25,3 proc.) i 1,19 mln odsłon (71,1 proc.), na Stacja7.pl - 248,9 tys. użytkowników (58,2 proc.) i 751,6 tys. odsłon (76,6 proc.), a na Wiara.pl - 253,3 tys. użytkowników (66,3 proc.) i 916,5 tys. odsłon (61,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wplywy-katolickiej-agencji-informacyjnej-zmalaly-o-26-proc-ciecia-w-redakcji-koniec-pism-drukowanych,7170469402667137a ##

Z drugiej strony Tezeusz.pl zyskał 87,5 tys. internautów (82,9 proc.) i 93,1 tys. odsłon (21 proc.). Radiomaryja.pl przy wzroście liczby użytkowników o 90,5 tys. (60,1 proc.) stracił 469,7 tys. odsłon (49,5 proc.).

Natomiast Aleteia.pl zanotował spadek liczby odwiedzających o 245,3 tys. (52,6 proc.) i wzrost liczby odsłon o 89,2 tys. (9,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej