Słuchacze podzieleni w sprawie serwisów informacyjnych Radia 357. "Analizujemy uwagi"

Pojawienie się serwisów informacyjnych w Radiu 357 wzbudziło poruszenie wśród słuchaczy i patronów. Jedni ostro je krytykują i deklarują, że przestaną wspierać radio, inni chwalą neutralne i pozytywne informacje i czekają na częstsze audycje informacyjne. - Analizujemy uwagi, podpowiedzi, reakcje naszych słuchaczy i patronów - jesteśmy z nimi w stałym dialogu - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Sołtys, prezes Radia 357.

nb
nb
Udostępnij artykuł:

Ich emisję zaplanowano od poniedziałku do piątku (bez weekendów), zawierają także wiadomości ekonomiczne. Różnią się od tych w tradycyjnych mediach i skupiają głównie na pozytywnych lub neutralnych newsach.

Skrajne emocje wśród słuchaczy

Pojawienie się serwisów informacyjnych w ramówce wywołało falę skrajnych komentarzy wśród słuchaczy oraz patronów na Facebooku. Jedni chwalą pomysł, uważają, że dziennikarze prezentują nieszablonowe podejście i prezentują wiadomości inne niż wszystkie media. Drudzy deklarują, że są rozczarowani, zmniejszą wsparcie lub w ogóle się z niego wycofają. Jeszcze inni są zdania, że serwisów jest zdecydowanie za mało i że powinny być emitowane także w weekendy lub „że jest o sześć serwisów za dużo”.

Skrajne opinie odbiorców komentuje Paweł Sołtys, prezes Radia 357. - Analizujemy uwagi, podpowiedzi, reakcje naszych słuchaczy i patronów - jesteśmy z nimi w stałym dialogu. Serwisy zapowiadaliśmy od początku i wystartowaliśmy z nimi w rekordowo krótkim czasie. Zdecydowaliśmy się je uruchomić w pasmach porannym i popołudniowym, 6 razy dziennie. Cel był taki, żeby zapewnić słuchaczom dostęp do najważniejszych informacji, ale podanych w naszym stylu. Z drugiej strony, chcemy także zostawić czas na audycje autorskie, których serwisami nie przerywamy i w ten sposób uwzględnić też postulaty osób, które polubiły formułę radia bez serwisów - zaznacza Paweł Sołtys w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Dodaje, że w tej chwili nie ma konkretnych planów, dotyczących rozszerzania serwisów.

W zespole kilkunastu reporterów

Do radia dołączyli stali współpracownicy - korespondenci w kraju i na świecie. W Warszawie newsroom składa się w sumie z sześciu osób (w tym dwóch, którzy informują o sporcie - to Mateusz Fusiarz i Tomasz Gorazdowski). Serwisy z Warszawy będą przedstawiali: Ola Żaczek-Świstak, Krzysztof Tubilewicz, a reporterem w stolicy będzie Andrzej Rudke.

Natomiast w Gdańsku reporterem będzie Marek Wieliński, w Olsztynie - Mariusz Korpoliński, w Katowicach - Łukasz Kwaśny, we Wrocławiu - Józef Poznar. Jednak to nie wszystko: Żaneta Auler będzie nadawała z Los Angeles, z Tokio - Dominika Giordano; z Paryża - Marek Brzeziński; z Aten - Karolina Markiewicz, z Adelaide - Agnieszka Wyszomirska, z Barcelony - Agata Sosnowska, a z Nowej Zelandii – Wojtek Górny. Ponadto stacja chce pozyskiwać kolejnych współpracowników w wielu zakątkach świata.

Obecnie Radio357 wspiera ponad 27 tys. osób na kwotę ponad 604 tys. zł. Do tej pory zebrano ponad 2,39 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji