SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwisy MTV Networks Polska przechodzą z ARBOmedia do Grupy o2.pl

MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z Grupą o2 w zakresie obsługi reklamowej swoich serwisów internetowych. Wcześniej witryny należały do sieci ARBOmedia.

Serwisy MTV Networks Polska przechodzą z ARBOmedia do Grupy o2.pl

Od początku przyszłego roku biuro reklamy Grupy o2.pl będzie sprzedawać powierzchnie reklamowe w serwisach czterech stacji telewizyjnych MTV Networks Polska: MTV Polska, Viva Polska, VH1 Polska oraz Comedy Central Polska. Wcześniej, od 2007 roku, te witryny należały do sieci ARBOmedia.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Grupą o2 ze względu na siłę tej grupy w polskim internecie, wierzymy też w synergię naszych serwisów i potencjał wzrostu statystyk odwiedzalności – przekonuje Tomasz Bruss dyrektor ds. reklamy i sponsoringu w MTV Networks Polska. W ramach współpracy planowanej na dwa lata strony internetowe kanałów tej stacji znajdą się w segmencie rozrywka i lifestyle portfolio o2, wspólnie z witrynami takimi jak Pudelek.pl, Wrzuta.pl, Kafeteria.pl i LuxLux.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Serwisy MTV Networks Polska przechodzą z ARBOmedia do Grupy o2.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl