Serwisy NaszeMiasto stawiają na optymistyczne newsy

Od 16 sierpnia przez cały tydzień dziennikarze serwisów NaszeMiasto.pl, należących do Polska Press Grupy, będą tworzyli optymistyczne informacje, które znajdą się w specjalnej sekcji tematycznej. To wszystko w ramach Festiwalu Optymizmu organizowanego z okazji Światowego Dnia Optymisty, który obchodzony jest 21 sierpnia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Serwisy NaszeMiasto stawiają na optymistyczne newsy

Od piątku, 16 sierpnia, we wszystkich serwisach NaszeMiasto.pl, zostanie uruchomiona specjalna sekcja optymistyczna, redakcje będą promować pozytywne myślenie i optymizm.  W ramach projektu redakcje tworzą quizy czy artykuły, które przybliżą czytelnikom dobre miejsca, historie i postaci czy kody rabatowe na wybrane usługi i produkty. 

21 sierpnia, w Światowy Dzień Optymisty, ukaże się specjalne wydanie serwisu NaszeMiasto.pl, „prezentując tego dnia świat przez różowe okulary” - podano w komunikacie. 

– Odkryjemy nietuzinkowe miejsca i porozmawiamy z ludźmi pełnymi pozytywnej energii, a także zaprosimy naszych czytelników na ciekawe wydarzenia organizowane w ich okolicy. Ponadto, uruchomimy atrakcyjne akcje rabatowe i wspólnie z naszymi Użytkownikami wyzwolimy masę pozytywnej energii – mówi Marek Majewski, szef redakcji konsumenckiej Nasze Miasto. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska