Pudelek wyprzedził Plotka, mocno w górę sekcje show-biznesowe o2.pl i Eska.pl (Top10)

W grudniu ub.r. Plotek.pl po spadku odwiedzalności stracił pozycję lidera zasięgowego serwisów show-biznesowych na rzecz Pudelka. Większość czołowych witryn osiągnęła wzrosty wyników, zdecydowanie najwięcej zyskały działy show-biznesowe o2.pl i Eska.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 7,01 mln użytkowników, czyli 24,12 proc. wszystkich internautów w Polsce.

Kolejne dwie witryny o tematyce show-biznesowej miały po ponad 6,7 mln odwiedzających. Plotek.pl (Agora) zanotował 6,8 mln użytkowników i 23,38 proc. zasięgu, a sekcja show-biznesowa WP.pl (Grupa Wirtualna Polska), działająca pod marką WP Życie Gwiazd - 6,74 mln użytkowników i 23,19 proc. zasięgu.

Pomponik.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) przyciągnął 5,89 mln internautów (co dało 20,25 proc. zasięgu), a Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 5,68 mln użytkowników (19,55 proc. zasięgu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-2021-roku,7170404874512001a ##

W drugiej części zestawienia są sekcje show-biznesowe trzech portali ogólnotematycznych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział zanotował 3,77 mln użytkowników i 12,98 proc. zasięgu, na Radiozet.pl (Eurozet) - 2,88 mln użytkowników i 9,91 proc. zasięgu, a na Eska.pl (Grupa ZPR Media) - 1,04 mln użytkowników i 3,58 proc. zasięgu.

Jastrzabpost.pl odwiedziło 2,81 mln internautów (9,66 proc. zasięgu), a Kozaczek.pl (Marquard Media Polska) - 1,39 mln (4,78 proc.).

grafika

W porównaniu z listopadem ub.r. Pudelek.pl zanotował spadek liczby internautów o 38,9 tys., czyli 0,5 proc. Natomiast Plotek.pl stracił 293,5 tys. użytkowników (4,1 proc.), przez co spadł z pierwszego na drugie miejsce. Na Plejadzie liczba internautów zmalała o 312,3 tys. (5,2 proc.).

Pozostałe serwisy z rankingu osiągnęły wzrosty odwiedzalności. Zdecydowanie najwięcej zyskała sekcja show-biznesowa o2.pl, które wyniki poszły w górę ponad pięciokrotnie - liczba użytkowników z 673,9 tys. do 3,77 mln, a zasięg z 2,32 do 12,98 proc.

Analogiczny dział Eska.pl zyskał 476,3 tys. odwiedzających (to 84,6 proc. w górę), Jastrzabpost.pl - 516,5 tys. (22,5 proc.), a WP Życie Gwiazd - 621,4 tys. (10,1 proc.). Z kolei w sekcji show-biznesowej Radiozet.pl przybyło 285,8 tys. internautów (11 proc.), na Kozaczek.pl - 128,3 tys. (10,2 proc.), a na Pomponik.pl - 105,6 tys. (1,8 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strony-glowne-kto-liderem-wp-pl-z-mniejsza-przewaga-nad-onetem-gazeta-pl-wyprzedzila-interie-dane-grudzien-2020-rok,7170401815840385a ##

Dziesięć stron z rankingu łącznie zyskało miesiąc do miesiąca 4,59 mln użytkowników (to 11,6 proc. w górę). W listopadzie miały w sumie 39,43 mln internautów (bez współodwiedzalności), a w grudniu 44,02 mln.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem